1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er erkennt sie nicht."

"Er erkennt sie nicht."

Çeviri:O onu tanımıyor.

August 28, 2016

12 Yorum


unutmaz

erkennen fiili ile kennen fiili arasında ne fark var


humetin
  1. Wenn er deinen Wert nicht erkennt, so einen Typen hast du nicht nötig!

  2. Wenn sie deinen Wert nicht erkennt, so eine Type hast du nicht nötig!


humetin

Günaydın SteffiBookworm :) Tümcelerin Türkçesini yazmak ister misin lütfen ?


SuatKoroglu

Buradaki "sie" "onları" anlamında kullanılmış olamaz mı ?


SteffiBookworm

"onları" mümkün ama "sizi" mümkün değil.
Kabul edilen cevaplara az önce "onları" ekledim. Teşekkür ederim!


humetin

Ich habe dich an der Stimme erkannt. =


humetin

Diese Krankheit wird noch nicht als Berufskrankheit anerkannt. =


SteffiBookworm

Bu hastalık henüz meslek hastalığı olarak kabul edilmiyor .


humetin

....kabul edilmiyor.


SteffiBookworm

Teşekkürler :)


humetin

Gern geschehen = Rica ederim :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.