A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A lány beszél."

Fordítás:The girl speaks.

4 éve

7 hozzászólás


AntalGeza

nagyon nagy hiba ha "she speaks" választ adtam. Végül is ugyan azt jelenti. Vagy tévedek?

4 éve

vanda.veko

Nem hiba. Én is azt írtam, de sajna nekem se fogadja el. De élőben nyugodtan lehet a she speaks-et használni

4 éve

SzeAndr
SzeAndr

Most már alternatív megoldásként elfogadja! Köszönjük a segítséget!:)

4 éve

douflame

Azert hiba mert a she az 'Ô'-t jelent, a girl meg lányt.

3 éve

0000234

Nem jó a jó megoldás

4 éve

meszaros.k1

A she azért nem jó mert az azt jelenti hogy ő (mint lány)

3 éve

Jeff65053

Szerintem az eddigiek alapján "speak" a helyes megoldás. Az "speaks" szót többeszámra használta eddig! ???

7 hónapja