"A lány beszél."

Fordítás:The girl speaks.

5 éve

8 hozzászólás


0000234

Nem jó a jó megoldás

4 éve

AntalGeza

nagyon nagy hiba ha "she speaks" választ adtam. Végül is ugyan azt jelenti. Vagy tévedek?

4 éve

vanda.veko

Nem hiba. Én is azt írtam, de sajna nekem se fogadja el. De élőben nyugodtan lehet a she speaks-et használni

4 éve

SzeAndr

Most már alternatív megoldásként elfogadja! Köszönjük a segítséget!:)

4 éve

douflame

Azert hiba mert a she az 'Ô'-t jelent, a girl meg lányt.

3 éve

meszaros.k1

A she azért nem jó mert az azt jelenti hogy ő (mint lány)

4 éve

Jeff65053

Szerintem az eddigiek alapján "speak" a helyes megoldás. Az "speaks" szót többeszámra használta eddig! ???

1 éve

Mandeville7

Az egysszám 3. személy is "speaks"

4 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.