A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The man eats the egg."

Fordítás:A férfi megeszi a tojást.

0
4 éve

11 hozzászólás


TomasikGabi

Nekem az hogy "a férfi tojást eszik" ugyanezt jelenti, és még jobban is hangzik.

3
Válasz4 éve

Maminti.
Maminti.

Akkor "The man eats an egg" lenne angolul.

-1
Válasz4 éve

GaebeleTibor

akkor nem az lenne a helyes fordítás hogy a férfi egy tojást eszik?

0
Válasz4 éve

Maminti.
Maminti.

Csekély angol tudásommal úgy tudom, hogy a megszámlálható főnevek elé, ha nincs határozott névelő (the), mindig kell használni az "a/an"-t.

-1
Válasz4 éve

GaebeleTibor

köszi a választ!

-1
Válasz4 éve

SzilgyiBal3

Jó ez a mondat. A Duolingo nem program , hanem alkalmazás , Kovács "Szex" Pali.

1
Válasz3 hónapja

koppanyfogado

Nem a program a hibás, hanem aki csinálta !

0
Válasz4 éve

SndorOrosz5

Hallás után, miből tudom, hogy egyes, vagy többesszám ról van e szó? MAN - MEN

0
Válasz7 hónapja

SndorOrosz5

Hallás után hogyan lehet megkülönböztetni az egyes sz. a többes sz.-tól? Men - man woman - women

0
Válasz7 hónapja

vasvariistvan

Gyakran a kapcsolódó igéből, vagy a sokszori meghallás után rá áll majd a fülünk.

-1
Válasz3 hónapja

koppanyfogado

Ez komoly ?????

-1
Válasz4 éve