1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The man eats the egg."

"The man eats the egg."

Fordítás:A férfi megeszi a tojást.

February 7, 2014

7 hozzászólás


TomasikGabi

Nekem az hogy "a férfi tojást eszik" ugyanezt jelenti, és még jobban is hangzik.


SzilgyiBal3

Jó ez a mondat. A Duolingo nem program , hanem alkalmazás , Kovács "Szex" Pali.


trk298653

The mán eats the egg=A férfi megeszi a tojást. NEKEM EZ JÖTT KI ☺️


koppanyfogado

Nem a program a hibás, hanem aki csinálta !


SndorOrosz5

Hallás után, miből tudom, hogy egyes, vagy többesszám ról van e szó? MAN - MEN


SndorOrosz5

Hallás után hogyan lehet megkülönböztetni az egyes sz. a többes sz.-tól? Men - man woman - women

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.