"The man eats the egg."

Fordítás:A férfi megeszi a tojást.

4 éve

5 hozzászólás


TomasikGabi

Nekem az hogy "a férfi tojást eszik" ugyanezt jelenti, és még jobban is hangzik.

4 éve

SzilgyiBal3

Jó ez a mondat. A Duolingo nem program , hanem alkalmazás , Kovács "Szex" Pali.

6 hónapja

koppanyfogado

Nem a program a hibás, hanem aki csinálta !

4 éve

SndorOrosz5

Hallás után, miből tudom, hogy egyes, vagy többesszám ról van e szó? MAN - MEN

10 hónapja

SndorOrosz5

Hallás után hogyan lehet megkülönböztetni az egyes sz. a többes sz.-tól? Men - man woman - women

10 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.