1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The man eats the egg."

"The man eats the egg."

Fordítás:A férfi megeszi a tojást.

February 7, 2014

10 hozzászólás


TomasikGabi

Nekem az hogy "a férfi tojást eszik" ugyanezt jelenti, és még jobban is hangzik.


Lili93543

Ugyan ez történt


SzilgyiBal3

Jó ez a mondat. A Duolingo nem program , hanem alkalmazás , Kovács "Szex" Pali.


trk298653

The mán eats the egg=A férfi megeszi a tojást. NEKEM EZ JÖTT KI ☺️


koppanyfogado

Nem a program a hibás, hanem aki csinálta !


SndorOrosz5

Hallás után, miből tudom, hogy egyes, vagy többesszám ról van e szó? MAN - MEN


SndorOrosz5

Hallás után hogyan lehet megkülönböztetni az egyes sz. a többes sz.-tól? Men - man woman - women


vasvariistvan

Gyakran a kapcsolódó igéből, vagy a sokszori meghallás után rá áll majd a fülünk.


cellar._.door

Tudom, hogy jó régen írtad, de lehet mást is érdekel. Onnan tudod megkülönböztetni a man-t a men-től, hogy 1szám 3. személyben a cselekvés után mindig rakunk egy s betűt. Pl.: the man drinks milk. de többes számnál ezt nem kell kiírni. Pl.: The men drink milk. a woman- womennél még annyi segít, hogy elvileg a women-t wiminnek kell ejteni.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.