1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They drink a beer."

"They drink a beer."

Fordítás:Isznak egy sört.

February 7, 2014

9 hozzászólás


Laszlo15

Ők sört isznak


KutyaMC

Én is azt írtam, de nem volt jó.


saxo75

a "sört isznak" miért nem jó?


tarrferi

Ugyanez a gondom, biztos jó ez is, csak éppen be kéne tenni a jó válaszlehetőségek közé. Az ilyenek miatti pontlevonás viszont frusztrál, visszavet a fejlődésben. :)


saxo75

legközelebb jelzem :)


VajdaKlip

Akkor lenne jó, ha az lenne, hogy " They drink beer"


Petra956616

Nekem jó volt,csak azt írtam hogy az bor


Dottidodo

ugyanezt írtam be


gabor.sike

Azért nem jó a sört isznak,mert van ott egy a betű,aminek a jelentése "egy"!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.