"They drink a beer."

Fordítás:Isznak egy sört.

4 éve

8 hozzászólás


gabor.sike

Azért nem jó a sört isznak,mert van ott egy a betű,aminek a jelentése "egy"!

4 éve

Laszlo15

Ők sört isznak

4 éve

KutyaMC

Én is azt írtam, de nem volt jó.

4 éve

saxo75

a "sört isznak" miért nem jó?

4 éve

tarrferi

Ugyanez a gondom, biztos jó ez is, csak éppen be kéne tenni a jó válaszlehetőségek közé. Az ilyenek miatti pontlevonás viszont frusztrál, visszavet a fejlődésben. :)

4 éve

saxo75

legközelebb jelzem :)

4 éve

VajdaKlip

Akkor lenne jó, ha az lenne, hogy " They drink beer"

4 éve

Dottidodo

ugyanezt írtam be

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.