"This section as well"

Fordítás:Ez a részleg is

4 éve

11 hozzászólás


Nyuszedli

Hát ez nekem akkor is furcsa :) bár értem amit írt Evademjan, de akkor is :)

4 éve

misjoc

Az hogy EZ AZ OSZTÁLY ÚGYSZINTÉN az nem jó neki. Szerinte inkább EZ A OSZTÁLY SZINÉN

4 éve

Sztankay54

Ez úgy hülyeség ahogy van .Miről van egyáltalán szó? Még magyarul sem értem.

2 éve

budaikrisz

Ez biztos?

4 éve

EvaDemjan

Szerintem jó így! Az (is, szintén) az angolban három módon fejezhető ki. 1, Mondatközépi határozóval "also" (amely a "never" "often" stb. helyén áll. 2, A "too" -val a mondat legvégén, vagy az után a szó után amire vonatkozik (de ez nem lehet ige) 3, Az "as well" -el ami csak a mondat végén állhat ebben a jelentésben.

4 éve

GraslM

Köszönöm szépen a magyarázatot!

4 éve

pityuci

Pontosan!

4 éve

Metatron36

Fura "mondat"... honnan tudná az ember hogy tárgyeset kell

4 éve

axioma_hu

Hat en oktatasnal arra gondolnek, hogy egy bekezdesrol van szo a konyvbol, sokkal ideillobb

4 éve

evairenpinter

Hol van itt mondat? - Ez a részleg (as well =) is ... - Az egér mutatja. Egy új kifejezést tanultunk. Igaz, először én is mondatként fordítottam, mert későn vettem észre, hogy nincs pont a mondat végén, s a "as"-t, is-nek hallottam, de így aztán végleg rögzült.

2 éve

TthKlmn
TthKlmn

Too, also is

8 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.