"İnsanlar konuşurlar."

Çeviri:People talk.

4 yıl önce

9 Yorum


selingecici

(People, committee, parent gibi) Çoğul olarak kullanılan ifadeler için ayrıntılı olarak yazmış olduğunuz bir açıklama var mı acaba? Var ise link verebilir misiniz? Yoksa sanırım ihtiyaç duyulabilir, bilgilerinize...

4 yıl önce

altunufuk

Parant(ebeveyn) çoğul değildir. Anne ya da baba demek. Parents çoğuldur. People(insanlar), committee(komite) kelimeleri çoğul olarak kullanılır

4 yıl önce

hakanihat

People yerine humans yazdim olmadi neden

4 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku
  • People, persons: kişiler olarak bahsettiğimiz insanlar

  • Human: biyolojik olarak, insan canlısı (hayvanı)

2 yıl önce

selocan1903

Arkadaş cogul eki burda yok ki

3 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"People" kelimesi çoğuldur zaten.

2 yıl önce

kutsaruhu

The people are speak yazdım ne demek yanlış

1 yıl önce

r5ergirl

Neden talks olmaz da speaks olur

1 yıl önce

r5ergirl

People talk ama people speaks mi olur tam olarak anlayamadim

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.