1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "İnsanlar konuşurlar."

"İnsanlar konuşurlar."

Çeviri:People talk.

February 8, 2014

14 Yorum


selingecici

(People, committee, parent gibi) Çoğul olarak kullanılan ifadeler için ayrıntılı olarak yazmış olduğunuz bir açıklama var mı acaba? Var ise link verebilir misiniz? Yoksa sanırım ihtiyaç duyulabilir, bilgilerinize...


altunufuk

Parant(ebeveyn) çoğul değildir. Anne ya da baba demek. Parents çoğuldur. People(insanlar), committee(komite) kelimeleri çoğul olarak kullanılır


hakanihat

People yerine humans yazdim olmadi neden


MeteUlku
  • People, persons: kişiler olarak bahsettiğimiz insanlar

  • Human: biyolojik olarak, insan canlısı (hayvanı)


selocan1903

Arkadaş cogul eki burda yok ki


MeteUlku

"People" kelimesi çoğuldur zaten.


eyAdana

Neden peoples değil de people


MeteUlku

Sayısı bilinen bir grup insan için "persons", sayısı bilinmeyen bir grup insana ise "people" denir. Ancak bazı kaynaklara göre "persons" kullanılmamaktadır, bazı sözlükler bu kelimeyi dahil bile etmezler, yine de kullanılabilir.

  1. There were 8 persons. (Orada 8 kişi vardı.)
  2. There were much people. (Orada çok fazla insan vardı.)

eyAdana

Teşekkürler :)


Hatotovic

Çünkü people zaten çoğul kullanımdır. Peoples insanlarlar gibi saçma bir anlama gelir.


eyAdana

Teşekkürler :)


kutsaruhu

The people are speak yazdım ne demek yanlış


r5ergirl

Neden talks olmaz da speaks olur


r5ergirl

People talk ama people speaks mi olur tam olarak anlayamadim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.