"I have a dinner with him in January."

Çeviri:Benim ocakta onunla bir akşam yemeğim var.

February 8, 2014

10 Yorum


josef_b

ocakta onun ile bir akşam yemeği yerim. neden olmadı.?

February 8, 2014

lner

yerim(eat) kelimesi yok.


Bond68

Dilimizde onunla yerine onun ile şeklinde kullanım aynı anlama gelir. Hatta "onun ile" ifadesi daha kibar bir kullanımdır.


mehmetyzc

Var demen lazım


polat123

Ocak ayi icinde onunla aksam yemegim var. Neden olmadi?


odzihozo

"ocakta onunla bir akşam yemeğine sahibim" olmadı neden acaba?


isimsiz1

onunla bir akşam yemeğim var ocak ayında" bana doğru geliyor ama yanlış oldu neden ki devrik diyemi acaba ?


denizbalcioglu

ocakta onunla bir akşam yemeği var

yanlış oldu... yemeğim olması gerekiyormuş...


EnesDolu

ocak da .... yazdım ama kabul etmedi bu da eklenebilir mi


Bkirikci

Ocakta benim onun ile akşam yemeğimiz var. yazdım ama kabul etmedi. Neden acaba ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.