"IhaveadinnerwithhiminJanuary."

Çeviri:Benim ocakta onunla bir akşam yemeğim var.

4 yıl önce

10 Yorum


josef_b

ocakta onun ile bir akşam yemeği yerim. neden olmadı.?

4 yıl önce

lner

yerim(eat) kelimesi yok.

4 yıl önce

Bond68

Dilimizde onunla yerine onun ile şeklinde kullanım aynı anlama gelir. Hatta "onun ile" ifadesi daha kibar bir kullanımdır.

4 yıl önce

Resist4Freedom

Var demen lazım

4 yıl önce

polat123

Ocak ayi icinde onunla aksam yemegim var. Neden olmadi?

4 yıl önce

efeeeeee

"ocakta onunla bir akşam yemeğine sahibim" olmadı neden acaba?

4 yıl önce

isimsiz1

onunla bir akşam yemeğim var ocak ayında" bana doğru geliyor ama yanlış oldu neden ki devrik diyemi acaba ?

4 yıl önce

denizbalcioglu

ocakta onunla bir akşam yemeği var

yanlış oldu... yemeğim olması gerekiyormuş...

4 yıl önce

EnesDolu

ocak da .... yazdım ama kabul etmedi bu da eklenebilir mi

4 yıl önce

Bkirikci

Ocakta benim onun ile akşam yemeğimiz var. yazdım ama kabul etmedi. Neden acaba ?

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.