1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Mark it in your calendars!"

"Mark it in your calendars!"

Çeviri:Takvimlerinizde onu işaretleyin!

February 8, 2014

4 Yorum


HasanKARATEPE

Takvimlerinizde onu işaretleyin dedim kabul etmedi


mgvn

burada mark it olsa onu işaretleyin olur . mark in your calendars ! it siz haliyle kullanılamaz mı ? çünkü çeviriyi sağlıyor in de , da eki olarak


ErcouldnT

Takviminde onu işaretle! Kabul etmedi, whut?


stultilingua

Daha önceden de bu soruyla karşılaşmıştım, "on your calendar"ı doğru saymamıştı; ama: - https://www.google.com/search?q=%22in+your+calendar%22 - https://www.google.com/search?q=%22on+your+calendar%22

Emin olamıyorum yine de..

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.