Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Mark it in your calendars!"

Çeviri:Takvimlerinizde onu işaretleyin!

4 yıl önce

4 Yorum


HasanKARATEPE

Takvimlerinizde onu işaretleyin dedim kabul etmedi

4 yıl önce

mgvn
mgvn

burada mark it olsa onu işaretleyin olur . mark in your calendars ! it siz haliyle kullanılamaz mı ? çünkü çeviriyi sağlıyor in de , da eki olarak

4 yıl önce

ErcouldnT

Takviminde onu işaretle! Kabul etmedi, whut?

4 yıl önce

stultilingua

Daha önceden de bu soruyla karşılaşmıştım, "on your calendar"ı doğru saymamıştı; ama: - https://www.google.com/search?q=%22in+your+calendar%22 - https://www.google.com/search?q=%22on+your+calendar%22

Emin olamıyorum yine de..

4 yıl önce