1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She drinks juice or milk."

"She drinks juice or milk."

Fordítás:Gyümölcslevet vagy tejet iszik.

February 8, 2014

13 hozzászólás


zsuzsa.ker1

Az miért nem jó, hogy vagy tejet, vagy gyümölcslevet iszik????


Raspotnikg

Itt lényeges, ha iszik bármit is, ezzel fejezi ki, hogy melyik a kedveltebb a két ital közül. nem lehet ebben az esetben felcserélni a sorrendet.


JVeronika

Mert a vagy = or szócska csak a tej előtt szerepel.


GaborCaV

A sorrendnek is stimmelnie kell, hogy duo elfogadja.


csilla.neu

A dzsúzt se fogadta el


Riri401

Az miért nem jó,hogy "tejet vagy gyümölcslevet iszik" ???


SaturdayplaceTom

Sorrendileg nem stimmel.


Bebarbi

Az ivólevet sem fogadta el, pedig egy másik kérdésben arra javította nekem a juice-t, direkt azért írtam így... :D


flaci11

Ma az, hogy "levet"?


Ancsa07

Azt az utolsó szót mindennek lehet érteni csak tejnek nem. Pl.konyak


Bogoj

"Lét vagy tejet iszik" nem jó, mert nem lét, hanem levet... Aham...


LszlSndor8

A milk szót így ejteni még nem hallottam, nem is tudtam helyesen lefordítani....

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés