"The girl reads the newspaper."

Çeviri:Kız gazeteyi okur.

February 8, 2014

22 Yorum


mustafaakyl

kız gazete okur ?

February 8, 2014

goobles

Sizin yazdığınız "The girl reads a newspaper." Bu cümlede ise "the" kullanılarak belli bir gazeteden söz edilmiş.

February 8, 2014

zahide919103

Girl ın basindaki the nin gorevi ne

October 12, 2018

mkync1

Çok basit noktalara takılıyor.yok bir dememisim. Yok okur demişim. Yok the yi kullanmadin. Adamlar bu kadar keskin mi yahu

July 8, 2014

Selcen_Ozturk

Siz istediğiniz gibi konuşabilirsiniz ama biz size doğrusunu göstermekle yükümlüyüz. İstediğiniz kadarını öğrenip istediğiniz kadarını günlük hayatta kullanmamakta özgürsünüz. Fakat doğrudüzgün öğrenmek varken neden Tarzanca öğrenmek istiyor herkes merak ediyoum :)

January 19, 2015

cvher

gülmekten karnım ağrıdı ya özellikle ss aldım :D

February 16, 2015

ALGmWd

Siz boşverin onları hocam elinize sağlık

August 9, 2017

Kaankrcn35

Tarzanca da tarzan İngilizce mi konuşmuş

July 30, 2018

mslmoglu

Neden reads

July 2, 2014

Selcen_Ozturk

üçüncü tekil şahıs için -s takısı, gerisi için takısız https://www.duolingo.com/comment/1430000

January 19, 2015

necati7

reads - okurlar

December 20, 2014

Selcen_Ozturk

hayır fiiller ASLA -s ile çoğul yapılmaz. Sadece isimler için geçerli o

January 19, 2015

rozak293

ben THE GİRL A MUMINS PEOPLE YAZDIM

November 17, 2015

Aleyna739585

Ya söylüyorum kabul etmiyor

October 18, 2016

nsrurk

o kadar söylüyorum anlamıyorsunuz yaaaaaaaa ne biçim işşşşşş

January 16, 2017

VedatKyak

Kız gazete okuyor dedim yanlış çıktı

July 13, 2018

MetinAydinn

Sizin yazdığınızın ingilizcesi "She has reading newspaper" burda ki "she" kız dediğiniz için kullanılmak zorunda "ing" şimdiki zamanı belirtiyor. O yüzden yanlış tercüme etmişsiniz.

July 20, 2018

Kaankrcn35

The olduğu icin bilinen bir kız ve belirli biz gazeteyi ifade etmiş. Yanlismi varsa duzeltin

July 30, 2018

Krizantemk3

Kızlar gazeteyi okur yazıyorum aynı şey ama yalnis çıkıyor

August 8, 2018

AyeNaz552488

ha gazete okur ha gazeteyi okur boş şeylere takılmayın geriliyorum

June 6, 2019

Senem260484

Ya hemen geçmeyin biraz çabalayak

September 23, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.