1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The girl reads the newspaper…

"The girl reads the newspaper."

Çeviri:Kız gazeteyi okur.

February 8, 2014

18 Yorum


mustafaakyl

kız gazete okur ?


goobles

Sizin yazdığınız "The girl reads a newspaper." Bu cümlede ise "the" kullanılarak belli bir gazeteden söz edilmiş.


zahide919103

Girl ın basindaki the nin gorevi ne


mkync1

Çok basit noktalara takılıyor.yok bir dememisim. Yok okur demişim. Yok the yi kullanmadin. Adamlar bu kadar keskin mi yahu


Selcen_Ozturk

Siz istediğiniz gibi konuşabilirsiniz ama biz size doğrusunu göstermekle yükümlüyüz. İstediğiniz kadarını öğrenip istediğiniz kadarını günlük hayatta kullanmamakta özgürsünüz. Fakat doğrudüzgün öğrenmek varken neden Tarzanca öğrenmek istiyor herkes merak ediyoum :)


ALGmWd

Siz boşverin onları hocam elinize sağlık


Selcen_Ozturk

üçüncü tekil şahıs için -s takısı, gerisi için takısız https://www.duolingo.com/comment/1430000


AyseNazxx

ha gazete okur ha gazeteyi okur boş şeylere takılmayın geriliyorum


rozak293

ben THE GİRL A MUMINS PEOPLE YAZDIM


notli1

Gerizekaaaaalll


Aleyna739585

Ya söylüyorum kabul etmiyor


nsrurk

o kadar söylüyorum anlamıyorsunuz yaaaaaaaa ne biçim işşşşşş


VedatKyak

Kız gazete okuyor dedim yanlış çıktı


MetinAydinn

Sizin yazdığınızın ingilizcesi "She has reading newspaper" burda ki "she" kız dediğiniz için kullanılmak zorunda "ing" şimdiki zamanı belirtiyor. O yüzden yanlış tercüme etmişsiniz.


Kaankrcn35

The olduğu icin bilinen bir kız ve belirli biz gazeteyi ifade etmiş. Yanlismi varsa duzeltin


mehmetenes533765

Arkadaşlar benim doğru çıktı ben bu uygulamayı çok sevdim


notli1

herkes gerizekalı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.