"The girl reads the newspaper."

Çeviri:Kız gazeteyi okur.

4 yıl önce

20 Yorum


mustafaakyl

kız gazete okur ?

4 yıl önce

goobles
goobles

Sizin yazdığınız "The girl reads a newspaper." Bu cümlede ise "the" kullanılarak belli bir gazeteden söz edilmiş.

4 yıl önce

zahide919103

Girl ın basindaki the nin gorevi ne

5 gün önce

mkync1

Çok basit noktalara takılıyor.yok bir dememisim. Yok okur demişim. Yok the yi kullanmadin. Adamlar bu kadar keskin mi yahu

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Siz istediğiniz gibi konuşabilirsiniz ama biz size doğrusunu göstermekle yükümlüyüz. İstediğiniz kadarını öğrenip istediğiniz kadarını günlük hayatta kullanmamakta özgürsünüz. Fakat doğrudüzgün öğrenmek varken neden Tarzanca öğrenmek istiyor herkes merak ediyoum :)

3 yıl önce

ALGmWd

Siz boşverin onları hocam elinize sağlık

1 yıl önce

kaan74049

Tarzanca da tarzan İngilizce mi konuşmuş

2 ay önce

cvher
cvher

gülmekten karnım ağrıdı ya özellikle ss aldım :D

3 yıl önce

mslmoglu

Neden reads

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

üçüncü tekil şahıs için -s takısı, gerisi için takısız https://www.duolingo.com/comment/1430000

3 yıl önce

necati7

reads - okurlar

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır fiiller ASLA -s ile çoğul yapılmaz. Sadece isimler için geçerli o

3 yıl önce

rozak293

ben THE GİRL A MUMINS PEOPLE YAZDIM

2 yıl önce

Aleyna739585

Ya söylüyorum kabul etmiyor

1 yıl önce

nsrurk

o kadar söylüyorum anlamıyorsunuz yaaaaaaaa ne biçim işşşşşş

1 yıl önce

VedatKyak

Kız gazete okuyor dedim yanlış çıktı

3 ay önce

MetinAydinn

Sizin yazdığınızın ingilizcesi "She has reading newspaper" burda ki "she" kız dediğiniz için kullanılmak zorunda "ing" şimdiki zamanı belirtiyor. O yüzden yanlış tercüme etmişsiniz.

2 ay önce

kaan74049

The olduğu icin bilinen bir kız ve belirli biz gazeteyi ifade etmiş. Yanlismi varsa duzeltin

2 ay önce

Krizantemk3

Kızlar gazeteyi okur yazıyorum aynı şey ama yalnis çıkıyor

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.