"O annesini arar."

Çeviri:She searches for her mother.

4 yıl önce

21 Yorum


murat.erta

Su for olayini Biri anlatsin Cok sık karsilasiyorum look for simdide searches for bir kalipmi nedir bunlar

4 yıl önce

BobDye3

Türkçe'de kelime karşılığı "için" demek. Ama burda sizin dediğiniz gibi kalıp bir ifade var. Kalıpları ezberelemekten başka çare yok. Çünkü kalıp ifadeler deyim anlamı taşıyor. Mesela geçen yabancı bir arkadaşıma biri "bana ayak yapma" demiş. Bana bunun ne anlama geldiğini sordu. Şimdi gel de bu cümlede ayağın mantığını o arkadaşa anlat!Anlattım ama "ayak" kelimesinin ne alakası olduğunu izah edemedim. Açıklayamayız çünkü mantığı ilk anlamlardan çok farklı ve etimolojik, kültürel farklılıklarla alakalı olabilir. Velhasıl İngilizce'deki bu kalıpları da anlamaya çalışmak yerine yerlerini öğrenip kullanmalıyız.

3 hafta önce

zarifo

Search for someting bir kalipmis

3 yıl önce

jkk1907
jkk1907

For ne alaka?

3 yıl önce

hasan452527

He caals her mother olmaz. Ozne he ise his kullanilir. Ozne she ise her kullanilir. Yani he calls his mother yada she calls her mother

2 yıl önce

Yener882160

She calls her mother dedim kabul etti

2 yıl önce

NawtDexter

he calls for his mom dedim olmadı. Demek ki for "searches for" için oluyor kalıp yani

10 ay önce

HzEmre
HzEmre

Biri "for"u neden kullandığımızı açıklayabilir mi?

2 yıl önce

upton_

for neden geldi

2 yıl önce

bilgekaganylmz

She calls her mother :D

1 yıl önce

mucahitkambur

"he calls her mother" yazdım kabul etmedi ?

4 yıl önce

mitKaraca2

He his, she her olur

4 yıl önce

sadk165082

Kardes sen yazdim diyosunda dogru cevabi sec diyo neye gore yorum bolumu aciliyo afedersin

2 yıl önce

spek10

He calls his mother olurdu

2 yıl önce

ozlena

Öylemi gerçekten neden for bende merak ettim

3 yıl önce

fpamuk

neden she olsun ki sadece... he dedim kabul etmeliydi.

3 yıl önce

hasan452527

She olabilir tabiki ama ozne she olursa her ile devam etmelisin.

2 yıl önce

eceper

He kullananları da kabul etmeli

2 yıl önce

Ebruahin14

He calls his mother yazdim kabul etti ama diger tercümeyi anlamadim.

2 yıl önce

SevgihanKy

Search for: aramak

1 yıl önce

7997148_06

aramak fiilinin hangi anlamda kullanıldığını nereden bilebiliriz ki! Search olan aramayı istiyor call yazdım kabul etmedi. Hata bu düzeltilmeli.

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.