Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O annesini arar."

Çeviri:She searches for her mother.

4 yıl önce

24 Yorum


murat.erta

Su for olayini Biri anlatsin Cok sık karsilasiyorum look for simdide searches for bir kalipmi nedir bunlar

4 yıl önce

zarifo

Search for someting bir kalipmis

3 yıl önce

jkk1907
jkk1907

For ne alaka?

3 yıl önce

hasan452527

He caals her mother olmaz. Ozne he ise his kullanilir. Ozne she ise her kullanilir. Yani he calls his mother yada she calls her mother

2 yıl önce

Yener882160

She calls her mother dedim kabul etti

2 yıl önce

NawtDexter

he calls for his mom dedim olmadı. Demek ki for "searches for" için oluyor kalıp yani

5 ay önce

HzEmre

Biri "for"u neden kullandığımızı açıklayabilir mi?

2 yıl önce

upton_

for neden geldi

1 yıl önce

mucahitkambur

"he calls her mother" yazdım kabul etmedi ?

4 yıl önce

mitKaraca2

He his, she her olur

3 yıl önce

sadk165082

Kardes sen yazdim diyosunda dogru cevabi sec diyo neye gore yorum bolumu aciliyo afedersin

2 yıl önce

spek10

He calls his mother olurdu

2 yıl önce

ozlena

Öylemi gerçekten neden for bende merak ettim

3 yıl önce

fpamuk

neden she olsun ki sadece... he dedim kabul etmeliydi.

3 yıl önce

hasan452527

She olabilir tabiki ama ozne she olursa her ile devam etmelisin.

2 yıl önce

eceper

He kullananları da kabul etmeli

1 yıl önce

Ebruahin14

He calls his mother yazdim kabul etti ama diger tercümeyi anlamadim.

1 yıl önce

bilgekaganylmz

She calls her mother :D

1 yıl önce

SevgihanKy

Search for: aramak

1 yıl önce

egeninefesi03

Look for ile search for aynı galiba

4 yıl önce

selmadogan09

HE CALLS HER MOTHER NİYE KABUL EDİLMEDİ

3 yıl önce

BasriOzdmr

he ---> his. she ---> her

2 yıl önce

FatihAyaz6161

O annesi arar demek amaa for eklersen o annesini arar olur

2 yıl önce

Tarik_2003

hem call telefonla aramak oluyor

1 yıl önce