1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O ona bir kitap yazar."

"O ona bir kitap yazar."

Çeviri:She writes him a book.

February 8, 2014

30 Yorum


Bulut123238

'she writes a book to him' olur mu?


Elif385060

Olmaz. Devrik cümle olur.


DOGUSTANCIMBOMLU

Devrik olunca cümle olmuyor mu?


sSepi

Isim olarak kulanirsak dogru olurmu? Mesala selcen merveye bir kitap yazar... selcen writes merve a book olmaz.... nasl olr


merve1908

she writes him a book =o ona bir kitap yazar ama bu cümlede kabul etmiyo


Selcen_Ozturk

cevap zaten o yukarıya bakarsan. ama şıklı soruda çıkarsa bütün doğru şıkları işaretlemelisin.


ErdiGeri

His kullanamaz mıyız burada?


Selcen_Ozturk

hayır. his aitlik sıfatı, burada nesne zamiri lazım

Alt

comment/2078180


bberrak08

acaba siz öğretmenmisiniz


Rower88

he writes he a book neden olmuyor ?


incikin_

He---- HIM-----His
= O -- Onu/ona -- Onun

"O ONA bir kitap yazar."
= He writes HIM book.


minaertul

Siz ogretmen misiniz


Rower88

Teşekkürler :)


minaertul

Oluyor farketmiyor she he


YkselAlpay

she writes her a book yazdım olmadı neden


EzgiErcan

kıme yazdıgı bellı degıl bayanmı erkek mı belırtılmemıs... hata verıo


harun960088

Dogruyu isaretlesem bile kabul etmiyor


can260192

Neden write değil de writes


ceylin.-._.-...

(She he it ) de -s takısı alır


furkan475048

o ona bir kitap yazmak olur o zaman


Elif385060

Çünkü she he ve it'e s takısı gelir.


minaertul

Ama çok zor dimi birbirimize yardım edelim


burak823801

she writes a book for him dedim kabul etti


Enes61618

She writes him a book = ona bir kitap yazıyor.


JaleRehimi

Writes yaktin benuu


muzeyyenduman

O; he ya da she olabilirdi hani

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.