Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sie hat einen Apfel."

Çeviri:Bir elması var.

0
1 yıl önce

11 Yorum


Buseferolacak

Sie ayni zamanda o(kız)demek peki siz olan sie ile "o" anlamına gelen sie yi nasıl ayırt ediyoruz?

4
Cevap ver1 yıl önce

layda764956

Sesli kısıma geldim mikrofonu açınca öksürdüm yanlış saydı bu ne ya

2
Cevap ver10 ay önce

MayaAli9

Sie sen demek ihtiram etmek için yada tanımadın birine mesla "Wie heißen Sie" Ama tanidin birisine yada Arkadaşlarini "Wie heißt du"

1
Cevap ver1 yıl önce

sryhan

Nesnenin önündeki ek der olunca einen. Die olunca eine das olunca ein oluyordu diye hatırlıyorum

1
Cevap ver6 ay önce

Fatihmen1

Sie, siz demek değil mi?

0
Cevap ver1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

siz demek olduğunda "Sie haben" oluyor

2
Cevap ver1 yıl önce

Seyma65

Anladm sanırm sie çoğul olarak kullanıyoruz ama burdaki fark yanında hat olması. Haben olsa sie çoğul anlamı verecektiı.

0
Cevap ver1 yıl önce

SteffiBookworm-

(ben) ich habe

(sen) Du hast

(o) er/sie/es hat

(biz) wir haben

(siz) ihr habt - Sie haben

(onlar) sie haben

sie : o - siz - onlar

;-)

2
Cevap ver1 yıl önce

Irfan42539

Ein Apfel olmasi gerekmiyor mu burada neden akusativ kullandik?

0
Cevap ver8 ay önce

wise728894

Sie hat den Apfel ile Sie hat Apfel arasındaki fark nedir?Türkçe olarak ikiside aynı anlam değil mi?

0
Cevap ver2 ay önce

SibanP.Mis

Bu alistirmalardan once fiil cekimlerini ogretmedi gerekirdi.

0
Cevap ver1 hafta önce