1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie hat einen Apfel."

"Sie hat einen Apfel."

Çeviri:Bir elması var.

August 30, 2016

20 Yorum


Buseferolacak

Sie ayni zamanda o(kız)demek peki siz olan sie ile "o" anlamına gelen sie yi nasıl ayırt ediyoruz?


Yuzip

O( kız) olan hat olur Siz olanda ya da onlar olan sie de haben oluyor


elal53607

O zaman sie nin S si büyük yazılıyor


MayaAli9

Sie sen demek ihtiram etmek için yada tanımadın birine mesla "Wie heißen Sie" Ama tanidin birisine yada Arkadaşlarini "Wie heißt du"


sryhan

Nesnenin önündeki ek der olunca einen. Die olunca eine das olunca ein oluyordu diye hatırlıyorum


wise728894

Sie hat den Apfel ile Sie hat Apfel arasındaki fark nedir?Türkçe olarak ikiside aynı anlam değil mi?


AliTaskoparan

Sie hat den Apfel. : Onun elması var.

Sie hat Äpfel. : Onun elması var.

Sie hat Apfel. : YANLIŞ - (Sayılabilen tekil isimler artikelle yazılmalı.)

Sie hat die Äpfel. : Onun elmaları var.


sonthaleslover

Elmanın önünde "den" eki olmalı mesela < ( bu cümledeki ELMANIN kelimesi yerine ELMA kelimesini kullandığımı düşün)

(Elma önünde oluyor) tamam ne demek istediğimi anlıyorsun ama uzun cümlelerde sıkıntı çıkarır


[aktif olmayan kullanıcı]

    Sie, siz demek değil mi?


Selcen_Ozturk

    siz demek olduğunda "Sie haben" oluyor


Seyma65

    Anladm sanırm sie çoğul olarak kullanıyoruz ama burdaki fark yanında hat olması. Haben olsa sie çoğul anlamı verecektiı.


SteffiBookworm-

    (ben) ich habe

    (sen) Du hast

    (o) er/sie/es hat

    (biz) wir haben

    (siz) ihr habt - Sie haben

    (onlar) sie haben

    sie : o - siz - onlar

    ;-)


layda764956

    Sesli kısıma geldim mikrofonu açınca öksürdüm yanlış saydı bu ne ya


Irfan42539

    Ein Apfel olmasi gerekmiyor mu burada neden akusativ kullandik?


AliTaskoparan

    Bazı fiiller akusativ, bazı fiiler dativ, bazı filler de akusativ veya dativ gerektirir.

    Haben fiili daima akusativ gerektirir.


VeysiHamoo

    Abi bana su du sen wir harleri hangisi nerde kullanılarak yazarmisin teşekkürederiz


SibanM

    Bu alistirmalardan once fiil cekimlerini ogretmedi gerekirdi.


Fatih948633

    kendimiz de çalışabiliriz bu uygulama neden var?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.