Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sie hat einen Apfel."

Çeviri:Bir elması var.

2 yıl önce

12 Yorum


Buseferolacak

Sie ayni zamanda o(kız)demek peki siz olan sie ile "o" anlamına gelen sie yi nasıl ayırt ediyoruz?

1 yıl önce

Yuzip

O( kız) olan hat olur Siz olanda ya da onlar olan sie de haben oluyor

3 gün önce

layda764956

Sesli kısıma geldim mikrofonu açınca öksürdüm yanlış saydı bu ne ya

1 yıl önce

MayaAli9

Sie sen demek ihtiram etmek için yada tanımadın birine mesla "Wie heißen Sie" Ama tanidin birisine yada Arkadaşlarini "Wie heißt du"

1 yıl önce

sryhan

Nesnenin önündeki ek der olunca einen. Die olunca eine das olunca ein oluyordu diye hatırlıyorum

8 ay önce

Fatihmen1

Sie, siz demek değil mi?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

siz demek olduğunda "Sie haben" oluyor

2 yıl önce

Seyma65

Anladm sanırm sie çoğul olarak kullanıyoruz ama burdaki fark yanında hat olması. Haben olsa sie çoğul anlamı verecektiı.

1 yıl önce

SteffiBookworm-

(ben) ich habe

(sen) Du hast

(o) er/sie/es hat

(biz) wir haben

(siz) ihr habt - Sie haben

(onlar) sie haben

sie : o - siz - onlar

;-)

1 yıl önce

Irfan42539

Ein Apfel olmasi gerekmiyor mu burada neden akusativ kullandik?

10 ay önce

wise728894

Sie hat den Apfel ile Sie hat Apfel arasındaki fark nedir?Türkçe olarak ikiside aynı anlam değil mi?

4 ay önce

SibanM

Bu alistirmalardan once fiil cekimlerini ogretmedi gerekirdi.

2 ay önce