"Iamamongyou."

Çeviri:Ben sizin aranızdayım.

4 yıl önce

15 Yorum


fyzdmr

Senin yanındayım neden olmuyor ?

4 yıl önce

ahmetsenyigit

Neden herkes aşağılamış biri doğru düzgün anlatamadımı ? @fyzdmr Among arasında demek

3 yıl önce

linbo20

Amkür

1 yıl önce

PassionatePotato

among means 'arasında

4 ay önce

KemalBurak5

(Ben sizinleyim) olması muhemel değil midir?

3 yıl önce

Srreker

değil

1 yıl önce

Bbd3

ben senin arandayım

3 yıl önce

FatihTutar1

Arasînda olmak için iki kisi olmasi gerek

2 yıl önce

hasan23491

Senle benim aramda ' diye düşündüm

1 yıl önce

PerverGndz

among hangi durumlarda içinde anlamında kullanılıyo ?

2 yıl önce

Srreker

You they vb kalıplardan önce gördünmü :) I am among they = onların arasındayım. Doğrusu amongun başka anlamı varmı bilmiyorum :)

1 yıl önce

rumeysaorhan

Ben sizin aranızdayım olucak çünkü among aranızdayım demek

1 yıl önce

Cigdemgzler

"Ben senin arkandayım" neden olmadı

3 ay önce

Cigdemgzler

Arka değildi doğru

3 ay önce

Hseyinekal

Among ile between arasındaki fark nedir?.

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.