Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I am among you."

Çeviri:Ben sizin aranızdayım.

0
4 yıl önce

15 Yorum


fyzdmr

Senin yanındayım neden olmuyor ?

17
Cevap ver13 yıl önce

ahmetsenyigit

Neden herkes aşağılamış biri doğru düzgün anlatamadımı ? @fyzdmr Among arasında demek

10
Cevap ver2 yıl önce

linbo20

Amkür

1
Cevap ver1 yıl önce

BilgeUzunkaya

Yaında degıl arkanızda

0
Cevap ver1 yıl önce

PassionatePotato

among means 'arasında

0
Cevap ver1 ay önce

Bbd3

ben senin arandayım

3
Cevap ver2 yıl önce

FatihTutar1

Arasînda olmak için iki kisi olmasi gerek

1
Cevap ver2 yıl önce

KemalBurak5

(Ben sizinleyim) olması muhemel değil midir?

2
Cevap ver3 yıl önce

Srreker

değil

0
Cevap ver1 yıl önce

PerverGndz

among hangi durumlarda içinde anlamında kullanılıyo ?

1
Cevap ver2 yıl önce

Srreker

You they vb kalıplardan önce gördünmü :) I am among they = onların arasındayım. Doğrusu amongun başka anlamı varmı bilmiyorum :)

0
Cevap ver1 yıl önce

hasan23491

Senle benim aramda ' diye düşündüm

1
Cevap ver11 ay önce

rumeysaorhan

Ben sizin aranızdayım olucak çünkü among aranızdayım demek

0
Cevap ver10 ay önce

Cigdemgzler

"Ben senin arkandayım" neden olmadı

0
Cevap ver1 gün önce

Cigdemgzler

Arka değildi doğru

0
Cevap ver1 gün önce