"The girl wears a dress."

Fordítás:A lány egy ruhát visel.

February 8, 2014

10 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


brutus01

Javaslom, hogy jelentsd be, hogy a lány és leány ugyanazt jelenti. De a program amerikai, a teljes magyar szókincsről, biztosan nincs tudomása.


GaborZoltanSinko

A leány egy ruhát visel.

Szerintem a lány és a leány egyformán elfogadható válasz lenne


BartalisDorottya

Az mért nem jó hogy a lány női ruhát visel???


reni.csonka

mert ott az "a" és az a határozatlan névelő ugy helyes lenne hogy a lány EGY női ruhát visel ugy elfogadná!


csenguszka2004

a ruha helyett a dresszt miért nem fogadja el?


Kata1345

Lány és leány ugyanazt jelenti.


belavarnagy

Az angol kiejtes nem tiszta nezzek at a hangfelvetelt sok esetben csapni valo


Annamari800947

Amikor a "kisfiú" mondja a mondatot a hallás utáni feladatnál, gyakran totózni kell bizonyos szavaknál, hogy mit mond. :( Jelen esetben a "girl"-t egyszerűen nem tudtam kihallani, még akkor sem, amikor már tudtam, hogy mit kellene hallanom. Jelentettem, de nem hiszem, hogy lesz foganatja...


drSzabDnie

Ruhát hord- miért nem elfogadható?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.