"I have hats!"

Çeviri:Benim şapkalarım var!

February 8, 2014

59 Yorum


ZehraKeske

Yani sadece s yi koymamışım diye 19 puanım gitti of yaaa

February 9, 2015

egekiremiti

S harfi de İngilizce dilinde önemlidir tek bir kelimeyi yanlış söylersen bir İngiliz yanlış anlayabilir

October 24, 2016

OyunSozuk3

Haklısın karşim

August 16, 2017

MelekBeyza3

Benimde yaaaa

January 8, 2018

abdullah.ozkaya

Benim sapkalarim kelimesini kabul etmedi

November 3, 2014

Selcen_Ozturk

"benim şapkalarım var" ve "benim şapkalarım" aynı şey mi? ikisini hangi durumlarda kullanırsın bir düşün.

January 6, 2015

uur622362

hayır değil

February 5, 2017

Glsm851110

Aynen

August 1, 2017

EnesYT

Have var demek onu yazmsmissin

November 25, 2014

yakuptr81

Tabi kabul etmez

January 7, 2015

DedektifNi1

Sadece ben mi " I have cats anladım ?

May 21, 2017

ingilizcel6

Ben de öyle anladım ilk başta

November 22, 2017

EmineAykan2

kabul etmez

November 23, 2017

EypUNUTKAN

Have'i görmediniz mi?

July 6, 2017

Glsm851110

Çünkü have var, ben sahibim anlamında. Kabul etmemesi çok normal.

August 1, 2017

UQm82

Have sahip olmak olduğu için olabilir

January 30, 2018

beyazprens19

Arkadaşlar kolaya kaçmak gibi olmasın ama zaten mikrofona tıklayınca kadını okutun öyle kanül ediyo

December 9, 2016

MehmetK.yl

Benim sapkalarim ver. Neden my yerine. I kulaniliyor

April 22, 2016

osmanktn

Benim şapkalarim var

January 15, 2017

memo443210

Benim sapkalarim var yazdim niye hata verdi?

August 31, 2017

Kamilner1

Hat diyo hats demiyoki

September 8, 2017

REYHANSELLY

Cap da şapka değil mi

February 2, 2015

sahanatli07

Bir s takısı yüzünden yanlış yaptım.Hayır vurgulasa daha güzel olur daha yolun başındayız

June 15, 2016

EmreGltekinolu

Arkadaşlar I have hats ama Benim demesi için My demesi gerekmiyormu I : ben demek

June 17, 2016

StellaMerlo

"I" kelimesi "have" ile kullanılmış. O yüzden "my"yok. Ayrıca bu cümle için "my" hiç uymaz çünkü "ı have" ile "my" anlamları farklıdır. "My have" diye bir kelime de yoktur.

My hats=Şapkalarım (cümle olmuyor) I have hats=Şapkalarım var.(Cümle)

May 2, 2017

Sevgi36659

Tesekkurler

February 15, 2019

alparslanoktay

Hats demiyor hat diyor burada

August 2, 2016

remPolat1

Amk I have hat yazdim , kabul etmedi

August 25, 2016

VarusBey

benim şapkalarım var taaaammaaaa

October 13, 2016

KuralTanima

Turkcesinimi solicez yoksa ingilizcemi ikisinide soliom kabul etmedi yaw

November 4, 2016

AylinVechi

Eeee ben doğru söyledim ama yine de kabul etmedi. . Kesin sesimi beğenmedi

November 5, 2016

Tabriz11

Cambly

İngilizce öğrenenlere tavsiye ediyorum.7/24 yabancı öğretmenlerle pratik yapın.

Bu linkten kayıt olanlara 15 dakika bedava veriliyor.Bununla sistemin gücünü test ede bilirsiniz.

http://www.cambly.com/invite/tabriz0

Linkten kayıt olup turkiyre016 kupon kodunu kullanin ve daha 30 dakika bedava gelsin

December 15, 2016

Batukoo

December 22, 2016

zeynepgkme2

Have sahip olduğumuz sey icin

January 1, 2017

ob287

,

February 9, 2017

RanaremAtc1

Ben doğru yapmışım aslında ama ne yapacak diye yanına da !!!:)^-^♥♡★☆" yazdım :D

March 1, 2017

EmriyeDefn

I have hat diyo hats yazmamizi bekliyo

April 28, 2017

DursunAliD1

Arkadaslar bu cumlede anlasilmiyacak bisey yok bnce

May 6, 2017

Taahhaa119

benim saklarim ve benim sapkalarim var nasil ayni deil ya

June 4, 2017

bilgeceylandal

Lan ''I have hat.'' diyor ama böyle şey olmaz.

June 17, 2017

ulascomert

İ have hats : benim şapkalarım var yaziyorum kabul etmiyor

June 28, 2017

Mustafatos743389

Hat diyor

July 31, 2017

Defne948530

Benim şapkalarım yazdım kabul etmedi illa benim şapkalarım var

August 1, 2017

Gohcen

Şapkalarım var çevirdim yanlış dedi

September 16, 2017

Ebruozciftci

Hat demiyor ki hats diyor!!!

September 27, 2017

ARDABARI

Have hat diyo pezo

October 17, 2017

IdilSimay

(Benim şapkalarım var) yazdığım halde kabul etmedi. Doğru cevaba yanlış deniyor.... sonuna ünlem koymadığım için herhalde... komiksiniz....

November 25, 2017

beyza536453

Benim şapkam var ! Dediğim için puanım gitti

February 13, 2018

NisaNur924662

Hat gibi söylüyor

March 24, 2018

Zeynepsla846193

Neden I've hat cümlesini kabul etmiyor

March 24, 2018

AnlKurt7

Hats ile pants çok benziyo pants diyor sandım yazdım meğer hats demiş adam

December 29, 2018

Betl776747

I yazmış benim diyor

January 21, 2019

Frat215958

:)

March 4, 2019

brahimDemi120195

Şapkalar bende anlamı neden olmuyor

April 5, 2019

BiyologSemiha

Lütfen çoğullarda "s" harfini daha baskın söyler misiniz? Tam anlaşılmıyor

April 15, 2019

perihan186296

Tercüme yaparken telefon klavyesi. Yanlış yazıyor . Örneğin şapkalarin derken ş yi koymamış benim derken i nin isini koymamış sistem Yanlış kabul ediyor..tabii buda puan kaybı.

May 1, 2019

-NixS

Anan

June 14, 2019

nurakam

hats kelimesinin sonundaki s harfi çıkmıyor. S harfini yazmayınca ise kabul etmiyor.

July 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.