"Ihavehats!"

Çeviri:Benim şapkalarım var!

4 yıl önce

50 Yorum


ZehraKeske

Yani sadece s yi koymamışım diye 19 puanım gitti of yaaa

3 yıl önce

egekiremiti

S harfi de İngilizce dilinde önemlidir tek bir kelimeyi yanlış söylersen bir İngiliz yanlış anlayabilir

2 yıl önce

OyunSozuk3

Haklısın karşim

1 yıl önce

MelekBeyza3

Benimde yaaaa

11 ay önce

abdullah.ozkaya

Benim sapkalarim kelimesini kabul etmedi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"benim şapkalarım var" ve "benim şapkalarım" aynı şey mi? ikisini hangi durumlarda kullanırsın bir düşün.

3 yıl önce

uur622362

hayır değil

1 yıl önce

Glsm851110

Aynen

1 yıl önce

EnesYT

Have var demek onu yazmsmissin

4 yıl önce

yakuptr81

Tabi kabul etmez

3 yıl önce

DedektifNi1

Sadece ben mi " I have cats anladım ?

1 yıl önce

ingilizcel6

Ben de öyle anladım ilk başta

1 yıl önce

EmineAykan2

kabul etmez

1 yıl önce

EypUNUTKAN

Have'i görmediniz mi?

1 yıl önce

Glsm851110

Çünkü have var, ben sahibim anlamında. Kabul etmemesi çok normal.

1 yıl önce

UQm82

Have sahip olmak olduğu için olabilir

10 ay önce

beyazprens19

Arkadaşlar kolaya kaçmak gibi olmasın ama zaten mikrofona tıklayınca kadını okutun öyle kanül ediyo

2 yıl önce

MehmetK.yl

Benim sapkalarim ver. Neden my yerine. I kulaniliyor

2 yıl önce

osmanktn

Benim şapkalarim var

1 yıl önce

ulascomert

İ have hats : benim şapkalarım var yaziyorum kabul etmiyor

1 yıl önce

memo443210

Benim sapkalarim var yazdim niye hata verdi?

1 yıl önce

Kamilner1

Hat diyo hats demiyoki

1 yıl önce

REYHANSELLY

Cap da şapka değil mi

3 yıl önce

sahanatli07

Bir s takısı yüzünden yanlış yaptım.Hayır vurgulasa daha güzel olur daha yolun başındayız

2 yıl önce

EmreGltekinolu

Arkadaşlar I have hats ama Benim demesi için My demesi gerekmiyormu I : ben demek

2 yıl önce

StellaMerlo

"I" kelimesi "have" ile kullanılmış. O yüzden "my"yok. Ayrıca bu cümle için "my" hiç uymaz çünkü "ı have" ile "my" anlamları farklıdır. "My have" diye bir kelime de yoktur.

My hats=Şapkalarım (cümle olmuyor) I have hats=Şapkalarım var.(Cümle)

1 yıl önce

alparslanoktay

Hats demiyor hat diyor burada

2 yıl önce

remPolat1

Amk I have hat yazdim , kabul etmedi

2 yıl önce

VarusBey

benim şapkalarım var taaaammaaaa

2 yıl önce

KuralTanima

Turkcesinimi solicez yoksa ingilizcemi ikisinide soliom kabul etmedi yaw

2 yıl önce

AylinVechi

Eeee ben doğru söyledim ama yine de kabul etmedi. . Kesin sesimi beğenmedi

2 yıl önce

Tabriz11

Cambly

İngilizce öğrenenlere tavsiye ediyorum.7/24 yabancı öğretmenlerle pratik yapın.

Bu linkten kayıt olanlara 15 dakika bedava veriliyor.Bununla sistemin gücünü test ede bilirsiniz.

http://www.cambly.com/invite/tabriz0

Linkten kayıt olup turkiyre016 kupon kodunu kullanin ve daha 30 dakika bedava gelsin

1 yıl önce

Batukoo

1 yıl önce

zeynepgkme2

Have sahip olduğumuz sey icin

1 yıl önce

ob287

,

1 yıl önce

RanaremAtc1

Ben doğru yapmışım aslında ama ne yapacak diye yanına da !!!:)^-^♥♡★☆" yazdım :D

1 yıl önce

EmriyeDefn

I have hat diyo hats yazmamizi bekliyo

1 yıl önce

DursunAliD1

Arkadaslar bu cumlede anlasilmiyacak bisey yok bnce

1 yıl önce

Taahhaa119

benim saklarim ve benim sapkalarim var nasil ayni deil ya

1 yıl önce

bilgeceylandal

Lan ''I have hat.'' diyor ama böyle şey olmaz.

1 yıl önce

Mustafatos743389

Hat diyor

1 yıl önce

Defne948530

Benim şapkalarım yazdım kabul etmedi illa benim şapkalarım var

1 yıl önce

Gohcen

Şapkalarım var çevirdim yanlış dedi

1 yıl önce

Ebruozciftci

Hat demiyor ki hats diyor!!!

1 yıl önce

ARDABARI

Have hat diyo pezo

1 yıl önce

IdilSimay
IdilSimay

(Benim şapkalarım var) yazdığım halde kabul etmedi. Doğru cevaba yanlış deniyor.... sonuna ünlem koymadığım için herhalde... komiksiniz....

1 yıl önce

beyza536453

Benim şapkam var ! Dediğim için puanım gitti

9 ay önce

NisaNur924662

Hat gibi söylüyor

8 ay önce

Zeynepsla846193

Neden I've hat cümlesini kabul etmiyor

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.