Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I have hats!"

Çeviri:Benim şapkalarım var!

0
4 yıl önce

50 Yorum


ZehraKeske

Yani sadece s yi koymamışım diye 19 puanım gitti of yaaa

4
Cevap ver3 yıl önce

egekiremiti

S harfi de İngilizce dilinde önemlidir tek bir kelimeyi yanlış söylersen bir İngiliz yanlış anlayabilir

1
Cevap ver1 yıl önce

OyunSozuk3

Haklısın karşim

0
Cevap ver11 ay önce

MelekBeyza3

Benimde yaaaa

0
Cevap ver7 ay önce

abdullah.ozkaya

Benim sapkalarim kelimesini kabul etmedi

2
Cevap ver3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"benim şapkalarım var" ve "benim şapkalarım" aynı şey mi? ikisini hangi durumlarda kullanırsın bir düşün.

17
Cevap ver13 yıl önce

uur622362

hayır değil

0
Cevap ver1 yıl önce

Glsm851110

Aynen

0
Cevap ver1 yıl önce

EnesYT

Have var demek onu yazmsmissin

3
Cevap ver3 yıl önce

yakuptr81

Tabi kabul etmez

2
Cevap ver3 yıl önce

DedektifNi1

Sadece ben mi " I have cats anladım ?

1
Cevap ver1 yıl önce

ingilizcel6

Ben de öyle anladım ilk başta

0
Cevap ver8 ay önce

EmineAykan2

kabul etmez

0
Cevap ver8 ay önce

EypUNUTKAN

Have'i görmediniz mi?

0
Cevap ver1 yıl önce

Glsm851110

Çünkü have var, ben sahibim anlamında. Kabul etmemesi çok normal.

0
Cevap ver1 yıl önce

UQm82

Have sahip olmak olduğu için olabilir

0
Cevap ver6 ay önce

beyazprens19

Arkadaşlar kolaya kaçmak gibi olmasın ama zaten mikrofona tıklayınca kadını okutun öyle kanül ediyo

2
Cevap ver1 yıl önce

MehmetK.yl

Benim sapkalarim ver. Neden my yerine. I kulaniliyor

1
Cevap ver2 yıl önce

osmanktn

Benim şapkalarim var

1
Cevap ver1 yıl önce

ulascomert

İ have hats : benim şapkalarım var yaziyorum kabul etmiyor

1
Cevap ver1 yıl önce

memo443210

Benim sapkalarim var yazdim niye hata verdi?

1
Cevap ver11 ay önce

Kamilner1

Hat diyo hats demiyoki

1
Cevap ver11 ay önce

REYHANSELLY

Cap da şapka değil mi

0
Cevap ver3 yıl önce