"I have hats!"

Çeviri:Benim şapkalarım var!

4 yıl önce

85 Yorum


ZehraKeske

Yani sadece s yi koymamışım diye 19 puanım gitti of yaaa

3 yıl önce

egekiremiti

S harfi de İngilizce dilinde önemlidir tek bir kelimeyi yanlış söylersen bir İngiliz yanlış anlayabilir

1 yıl önce

OyunSozuk3

Haklısın karşim

1 yıl önce

MelekBeyza3

Benimde yaaaa

9 ay önce

abdullah.ozkaya

Benim sapkalarim kelimesini kabul etmedi

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"benim şapkalarım var" ve "benim şapkalarım" aynı şey mi? ikisini hangi durumlarda kullanırsın bir düşün.

3 yıl önce

uur622362

hayır değil

1 yıl önce

Glsm851110

Aynen

1 yıl önce

merFarukKa140369

Suslan gerizekalı

1 yıl önce

EnesYT

Have var demek onu yazmsmissin

3 yıl önce

yakuptr81

Tabi kabul etmez

3 yıl önce

DedektifNi1

Sadece ben mi " I have cats anladım ?

1 yıl önce

ingilizcel6

Ben de öyle anladım ilk başta

10 ay önce

EmineAykan2

kabul etmez

10 ay önce

EypUNUTKAN

Have'i görmediniz mi?

1 yıl önce

Glsm851110

Çünkü have var, ben sahibim anlamında. Kabul etmemesi çok normal.

1 yıl önce

UQm82

Have sahip olmak olduğu için olabilir

8 ay önce

DedektifNi1

Sadece ben mi " I have cats " anladım ?

1 yıl önce

beyazprens19

Arkadaşlar kolaya kaçmak gibi olmasın ama zaten mikrofona tıklayınca kadını okutun öyle kanül ediyo

1 yıl önce

MehmetK.yl

Benim sapkalarim ver. Neden my yerine. I kulaniliyor

2 yıl önce

osmanktn

Benim şapkalarim var

1 yıl önce

ulascomert

İ have hats : benim şapkalarım var yaziyorum kabul etmiyor

1 yıl önce

memo443210

Benim sapkalarim var yazdim niye hata verdi?

1 yıl önce

Kamilner1

Hat diyo hats demiyoki

1 yıl önce

REYHANSELLY

Cap da şapka değil mi

3 yıl önce

serra2008S1

Hayır. Cap ın ne alakası var. Hat diye yazılıyor şapka.

2 yıl önce

sahanatli07

Bir s takısı yüzünden yanlış yaptım.Hayır vurgulasa daha güzel olur daha yolun başındayız

2 yıl önce

EmreGltekinolu

Arkadaşlar I have hats ama Benim demesi için My demesi gerekmiyormu I : ben demek

2 yıl önce

StellaMerlo

"I" kelimesi "have" ile kullanılmış. O yüzden "my"yok. Ayrıca bu cümle için "my" hiç uymaz çünkü "ı have" ile "my" anlamları farklıdır. "My have" diye bir kelime de yoktur.

My hats=Şapkalarım (cümle olmuyor) I have hats=Şapkalarım var.(Cümle)

1 yıl önce

alparslanoktay

Hats demiyor hat diyor burada

2 yıl önce

remPolat1

Amk I have hat yazdim , kabul etmedi

2 yıl önce

VarusBey

benim şapkalarım var taaaammaaaa

2 yıl önce

KuralTanima

Turkcesinimi solicez yoksa ingilizcemi ikisinide soliom kabul etmedi yaw

1 yıl önce

AylinVechi

Eeee ben doğru söyledim ama yine de kabul etmedi. . Kesin sesimi beğenmedi

1 yıl önce

Tabriz11

Cambly

İngilizce öğrenenlere tavsiye ediyorum.7/24 yabancı öğretmenlerle pratik yapın.

Bu linkten kayıt olanlara 15 dakika bedava veriliyor.Bununla sistemin gücünü test ede bilirsiniz.

http://www.cambly.com/invite/tabriz0

Linkten kayıt olup turkiyre016 kupon kodunu kullanin ve daha 30 dakika bedava gelsin

1 yıl önce

Batukoo

1 yıl önce

zeynepgkme2

Have sahip olduğumuz sey icin

1 yıl önce

ob287

,

1 yıl önce

RanaremAtc1

Ben doğru yapmışım aslında ama ne yapacak diye yanına da !!!:)^-^♥♡★☆" yazdım :D

1 yıl önce

EmriyeDefn

I have hat diyo hats yazmamizi bekliyo

1 yıl önce

DursunAliD1

Arkadaslar bu cumlede anlasilmiyacak bisey yok bnce

1 yıl önce

Taahhaa119

benim saklarim ve benim sapkalarim var nasil ayni deil ya

1 yıl önce

bilgeceylandal

Lan ''I have hat.'' diyor ama böyle şey olmaz.

1 yıl önce

Mustafatos743389

Hat diyor

1 yıl önce

Defne948530

Benim şapkalarım yazdım kabul etmedi illa benim şapkalarım var

1 yıl önce

Gohcen

Şapkalarım var çevirdim yanlış dedi

1 yıl önce

Ebruozciftci

Hat demiyor ki hats diyor!!!

1 yıl önce

ARDABARI

Have hat diyo pezo

11 ay önce

IdilSimay
IdilSimay

(Benim şapkalarım var) yazdığım halde kabul etmedi. Doğru cevaba yanlış deniyor.... sonuna ünlem koymadığım için herhalde... komiksiniz....

10 ay önce

beyza536453

Benim şapkam var ! Dediğim için puanım gitti

7 ay önce

NisaNur924662

Hat gibi söylüyor

6 ay önce

Zeynepsla846193

Neden I've hat cümlesini kabul etmiyor

6 ay önce

tue125917

My değince niye olmuyor

2 yıl önce

StellaMerlo

"My" kelimesi ile bu cümle kurulamaz."My have" diye bir şey de yoktur. O yüzden "I have" ile yapılır.

My hats=Şapkalarım(cümle olmadı)

I have hats=Benim şapkalarım var.(Cümle)

1 yıl önce

IlknurAtlo

Şapkalarım yaziom şapkaları yazdin dio

2 yıl önce

cigdemerez

Beni eklermisiniz. Hic rakebet edecek kimse yok

2 yıl önce

cefer-zahid94

Selcan hanım çok rica ediyorum bana soyleyin. Benim ayakkabım sende Benim gömleklerim sende Onun elbisesi bende ve s. cumleleri bana ingilizce derseniz minnetdar olurum.. xaiş edirem bir neçe numune verin bele suallara..

1 yıl önce

StellaMerlo

Benim ayakkabım sende=My shoes is at yours.

Onun elbisesi bende=His dress is on me

Senin bilgisayarın onda=Your computer is in him / in her.

Örneklerden şu sonuca varabiliriz:"İn,on,at" ile "yours,me,him,her" kullanılarak cümleyi kurarız.

Size böyle örneklere anlatabilirim. Müthiş Konu anlatımı yapma yeteneğim yok henüz üzgünüm. Umarım yardımcı olmuşumdur.

1 yıl önce

Irfanrn

Yazıyı yazamıyom

1 yıl önce

JennyAbott

Benim sapkalarim var

1 yıl önce

JennyAbott

Benim sapkalarim var

1 yıl önce

HELLOKTTY

Ege kiremitci sadecr ingilizlerin mi ingilizce konusma haklari var

1 yıl önce

HELLOKTTY

Anlamiyor sinir oldun

1 yıl önce

emne491866

ben dogru soyledım kabul etmedi

1 yıl önce

TuranIrmak

İstanbuldan sevgiler saygılar.. ben aydoslu turan....

1 yıl önce

DedektifNi1

Ne yapalım yani ?

1 yıl önce

tugceeeeeee

Ben hala have got olur diye düşünüyorum niye sadece have baska bi soruda da sormustum ayni şeyi cevap alamadim yardimci olur musunuz

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ikisi de olur. have ve have got aynı

3 yıl önce

KaygusuzMe

"Benim şapkalarım",dedim yanlış dedi niye acaba "Benim şapkalarım var"la,ne farkı var,biri bunu bana anlatabilir mi acaba?

3 yıl önce

SilaOztekin

Benim şakalarım derken onları gösteriyorsun. Var derken ona sahip olduğunu belirtiliyorsun.

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk
  • Şuradakiler ne?
  • Benim şapkalarım ("Benim şapkalarım var" diyebilir misin?)

  • Senin hiç şapkan var mı?

  • Evet, benim şapkalarım var ("Benim şapkalarım" diyebilir misin?)

:)

3 yıl önce

Mirmiraz

Have sahiplik bildirdiği için var kelimesini eklemek zorundasın

3 yıl önce

berkay217

orada my yazmıyorki neden kabul etmedi

3 yıl önce

yakuptr81

Çünkü I de ben demek

3 yıl önce

Tubaenay

Yaaa kabul etmiyor

3 yıl önce

egekiremiti

Neyi kabul etmiyor?

1 yıl önce

birebrar

Ben yazmisim ya uf

3 yıl önce

ali273720

Yukaridaki cumleyi dogru soyluyorum hep bir yerde hata cikariyo kabul etmiyo

2 yıl önce

Artemis_dream

şapkalar bende nasıl kabul olmadı, anlayamadım :(

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk
4 yıl önce

Artemis_dream

teşekkürler daha iyi anladım, sağ olun :)

4 yıl önce

serkan.emul

Ama ben halen anlamadım şapkalar bende daha mantıklı

4 yıl önce

Nowistus

Şapkalar bende olması için "the" olması gereklidir. "I have key", Benim anahtarım var. "I have the key" Anahtar bende demek gibi.

4 yıl önce

eeempusa

Hats kelimesini çok değişik söylüyo ya

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.