1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Germany is to the north."

"Germany is to the north."

Çeviri:Almanya kuzeydedir.

February 8, 2014

29 Yorum


Chotanak

Almanya kuzeye doğrudur cevabı olabilir mi? To kullanımına bağlı olarak düşündüm


ProwlingParis

doğrudur anlamını katmak için towards edatını kullanmak gerekir. bu şekil bu anlam için daha temiz. düşünce mantıklı tabi :-)


tayfunakyilmaz

Bu "to" nun '...de' anlamini kattigini bilmiyordum... Yani '-de, -da' anlamini sadece 'in, on, at' in falan kattigini saniyordum


MemetGA

Neden "to" kullanıldığına dair bir cevap yok. Forum yetkilileri ilgilenebilir mi acaba? Kafamızda soru işaretleriyle diğer konulara geçmeyelim


predator.

kuzeye doğrudur anlamı veriyor yani: ''germany is the north'' (almanya kuzeydir) ''germany is to the north'' (almanya kuzeydedir)-kuzeye doğrudur. Ama in the north olur muydu onu bilmiyorum


ozleyen

'to' yerine başka ne(ler) kullanılabilir bu cümlede?


Duocan34

in kullanılabilir bence.


frizzlygirl

To nun neden kullanıldığını anlamadım :(


AhmetTutar

To yerine at kullanalabilir mi


spid_erman

at north olabilir bence de


iremvesevi

To yerine kullanilmaz


alialtintop

Germany is to the north = Almanya kuzeye doğrudur

Germany is at the north = Almanya kuzeydedir.

Bence doğru kullanım böyle olmalı,siz ne düşünüyorsunuz ??


Elanur572393

Arkadaşlar neden to yerine in kullanılmadi yardimci olur musunuz ? Merak ettim de.


Barisbargun

in olması gerekmiyor mu? yön belirtmemis sonuçta


Alev285288

California is in the west .. neden germany is to the north ??in the north değil


abdulsamett

to kullanımından dolayı kuzeyde olmalı gibi bir anlam yükledim açıklayabilir misiniz


birbukalemun

burada kuzey yönü sadece bir tane değil mi, niye the kullandık?


ugur268827

The niye en basa gelmedi


_zekeryayeva

Almanya kuzeydedir- Germany is in the north olmalıydı.


dragotreis

Demek ki hemşehrilerim doğru düşünüyormuş: "Ula nereyesun?"


dragotreis

Bir de eskiden büyüklerimiz nisan'a april ve takvime kalandar derlerdi. Hatta kalandar ayı diye bir deyim bile var. Ne de olsa Roma kültürü aldık canıım!!!


YunusKarad3

to' nun "de" anlamı var mı


Avni86

too "de" anlamında


serdaro81

Ama o biraz farklı şunun gibi:

I have a dog, too=benim de köpeğim var


Beyzagl133839

Ben düzgün söylüyorum da o anlamıyor beni... "Yanlış cevap" diyor.


kaan149731

Germany is in the north.. olmali.. net...


Dolunay880170

Ya niye Türkçesi yüzünden bir tartışmaya giriliyor zaten cümleyi okuyacaksiniz cevirmeyeceksiniz


dilek486565

On the north olmali degilmiydi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.