Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Germany is to the north."

Çeviri:Almanya kuzeydedir.

4 yıl önce

22 Yorum


Chotanak

Almanya kuzeye doğrudur cevabı olabilir mi? To kullanımına bağlı olarak düşündüm

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

doğrudur anlamını katmak için towards edatını kullanmak gerekir. bu şekil bu anlam için daha temiz. düşünce mantıklı tabi :-)

4 yıl önce

tayfunakyilmaz

Bu "to" nun '...de' anlamini kattigini bilmiyordum... Yani '-de, -da' anlamini sadece 'in, on, at' in falan kattigini saniyordum

3 yıl önce

ozleyen

'to' yerine başka ne(ler) kullanılabilir bu cümlede?

4 yıl önce

Duocan34

in kullanılabilir bence.

3 yıl önce

AhmetTutar

To yerine at kullanalabilir mi

3 yıl önce

spid_erman

at north olabilir bence de

3 yıl önce

iremvesevi

To yerine kullanilmaz

1 yıl önce

frizzlygirl

To nun neden kullanıldığını anlamadım :(

2 yıl önce

alialtintop

Germany is to the north = Almanya kuzeye doğrudur

Germany is at the north = Almanya kuzeydedir.

Bence doğru kullanım böyle olmalı,siz ne düşünüyorsunuz ??

2 yıl önce

abdulsamett

to kullanımından dolayı kuzeyde olmalı gibi bir anlam yükledim açıklayabilir misiniz

3 yıl önce

birbukalemun

burada kuzey yönü sadece bir tane değil mi, niye the kullandık?

2 yıl önce

ugur268827

The niye en basa gelmedi

8 ay önce

YunusKarad3

to' nun "de" anlamı var mı

3 yıl önce

Avni86
Avni86

too "de" anlamında

3 yıl önce

serdaro81

Ama o biraz farklı şunun gibi:

I have a dog, too=benim de köpeğim var

2 yıl önce

dilek486565

On the north olmali degilmiydi

1 yıl önce

dragotreis

Demek ki hemşehrilerim doğru düşünüyormuş: "Ula nereyesun?"

1 yıl önce

dragotreis

Bir de eskiden büyüklerimiz nisan'a april ve takvime kalandar derlerdi. Hatta kalandar ayı diye bir deyim bile var. Ne de olsa Roma kültürü aldık canıım!!!

1 yıl önce

kaan149731

Germany is in the north.. olmali.. net...

2 yıl önce

Dolunay880170

Ya niye Türkçesi yüzünden bir tartışmaya giriliyor zaten cümleyi okuyacaksiniz cevirmeyeceksiniz

1 yıl önce

Beyzagl133839

Ben düzgün söylüyorum da o anlamıyor beni... "Yanlış cevap" diyor.

1 yıl önce