1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Pasta is different in the so…

"Pasta is different in the south."

Çeviri:Makarna güneyde farklıdır.

February 8, 2014

4 Yorum

Konu önem sırasına göre

Chotanak

Güneyde ki makarna farklıdır olabilir mi

February 8, 2014

sertergunay

Sizin dediğiniz "Pasta in the south is different." oluyor. Ayrıca "ki" bitişik yazılır.

February 8, 2014

enes.kasikci

Sesimi niye anlamıyor

January 2, 2015

omjio

Makarna farklıdır güneyde. Yazdim olmadi. Yani anlatmak istenen bolgeye has bir anlam. Bir baskadir memlet havasi bunun gibi.

January 6, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.