1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We play and you play."

"We play and you play."

Fordítás:Mi játszunk és ti játszotok.

February 8, 2014

17 hozzászólás


csabri

A "you" lehet "te" is. "Mi játszunk és te játszol" Honnan tudom, hogy a you jelentése csak "ti"


tunderboszi

Ezt én is szeretném tudni:)


--Geri--

nekem elfogatta a "te játszol"-t is


szirmill

a szövegkörnyezetből


IstvanMaro

Ez általában igaz, de itt a duolingónál általában nem megállapítható a dolog, mert az egy kifejezésből nem feltétlenuül derül ki


Zoltan49

Igen. Olvastam a válaszokat. Kísértett a kis ördög, hogy ez magyarul "Mi játszunk." lenne, ha a mi és a ti (vagy te) egy csoportot alkot. Vagy másképpen: "Mi és te játszunk." Ugyanis észrevettem, hogy az angol valahogy szabadabb, mint a magyar. De nem merek kísérletezni ezekkel, mert ilyeneket eddig sokszor nem fogadott el. Viszont ha nem kísérletezek, akkor tudatlan maradok, mert soha nem fogom megtudni, hogy elfogadhatók-e ezek a mondatalkotások is. Remélem, nem okoztam zűrzavart, mert most piros alapon folyamatosan írja a szövegem alá.


IstvanMaro

Nekem nem fogadta el az általad írt módon


Berni834010

De hát az you az nem "te".Mármint nem úgy lenne helyes a mondat hogy"Mi játszunk és te játszol"???


IstvanMaro

A you személyes névmás jelentése kettős: te és ti


EditMszros

Játszunk és játszol. Ezt elfogadta.


Agnespaci

Nekem elfogadta a "te játszol"-t is


bvnora

You azt is jelenti h te és ti??


beauty-care.ro

lehet csak tajszolas a "játszasz" szo, amit en hasznaltam es nem fogadta el a jatszol szo helyett


IstvanMaro

A játszasz magyarban sem elfogadott alak

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.