"We play and you play."

Fordítás:Mi játszunk és ti játszotok.

February 8, 2014

18 hozzászólás


csabri

A "you" lehet "te" is. "Mi játszunk és te játszol" Honnan tudom, hogy a you jelentése csak "ti"

February 8, 2014

tunderboszi

Ezt én is szeretném tudni:)

February 27, 2014

--Geri--

nekem elfogatta a "te játszol"-t is

April 27, 2014

kkord

Nekem nem

December 29, 2014

szirmill

a szövegkörnyezetből

August 23, 2014

IstvanMaro

Ez általában igaz, de itt a duolingónál általában nem megállapítható a dolog, mert az egy kifejezésből nem feltétlenuül derül ki

April 11, 2018

Agnespaci

Nekem elfogadta a "te játszol"-t is

May 4, 2014

bvnora

You azt is jelenti h te és ti??

December 24, 2014

tekla03

Igen..

December 28, 2014

IstvanMaro

Igen

April 11, 2018

BEAUTYCARE_SRL

lehet csak tajszolas a "játszasz" szo, amit en hasznaltam es nem fogadta el a jatszol szo helyett

January 4, 2016

IstvanMaro

A játszasz magyarban sem elfogadott alak

April 11, 2018

Zoltan49

Igen. Olvastam a válaszokat. Kísértett a kis ördög, hogy ez magyarul "Mi játszunk." lenne, ha a mi és a ti (vagy te) egy csoportot alkot. Vagy másképpen: "Mi és te játszunk." Ugyanis észrevettem, hogy az angol valahogy szabadabb, mint a magyar. De nem merek kísérletezni ezekkel, mert ilyeneket eddig sokszor nem fogadott el. Viszont ha nem kísérletezek, akkor tudatlan maradok, mert soha nem fogom megtudni, hogy elfogadhatók-e ezek a mondatalkotások is. Remélem, nem okoztam zűrzavart, mert most piros alapon folyamatosan írja a szövegem alá.

January 21, 2016

IstvanMaro

Nekem nem fogadta el az általad írt módon

April 11, 2018

Berni834010

De hát az you az nem "te".Mármint nem úgy lenne helyes a mondat hogy"Mi játszunk és te játszol"???

July 15, 2016

IstvanMaro

A you személyes névmás jelentése kettős: te és ti

April 11, 2018

EditMszros

Játszunk és játszol. Ezt elfogadta.

April 21, 2018

bzsbp

az és helyett s írtam, nem fogadta el pedig ez a magyar nyelvben egyet jelent

May 14, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.