"Kadın su içer."

Çeviri:The woman drinks water.

February 8, 2014

29 Yorum

Konu önem sırasına göre

KeremOrbay

Nerelerde Drink nerelerde Drink's' olacak veya Eat eat's bılen yazablrmmı o yuzden cok karıstıryorm

February 8, 2014

sertergunay

he/she/it drinks - I/you/we/they drink - the woman (she) drinks water. the women, yani kadınlar olsaydı cümle şu şekilde olurdu: the women (they) drink water.

February 8, 2014

iscoscarv

English/Turkish Whatsapp group https://chat.whatsapp.com/JFatqrdhYaw5cNpK7PRexb Please like my comment for more people see it

July 13, 2019

selman1000

Eğer cümle 3.kişi tarafından söyleniyorsa "s" takısı gelir

July 27, 2018

ElaJansetE

Arkadaşım he she it lere -s takısı gelir o yüzden drink drinks olur

August 14, 2018

TaklaManya

Hayır it(cansız o) its deyince (cansız onun demek) ama he s gelmes his olur she dede gelmez her olur

October 28, 2018

vasevl

Geniş zamanda fiile 3. tekil kişilerde (he, she, it; yani o) -s eki eklenir. Bu bir kuraldır. Cümlenin geniş zaman cümlesi olduğunu gösterir. Diğer öznelerdeki cümlelere eklenmez.

July 21, 2019

Smeyye15443

Ve hatamızın nerede olduğu da söylenmiyor

August 18, 2019

mikusama

ama bize daha başından ekleri nasıl kullanacağımızı öğretmedi ki ...

April 5, 2014

sertergunay

o şekilde dil öğrenimi tarih oldu. bu sitede farklı bir şekilde dil öğretiliyor.

April 11, 2014

turgutsss4

"Bir kadın" değil ki sadece "kadın" diyor niye başına "a" eki koyayım. Doğru cevap "woman" olmalı "a woman " değil

September 5, 2014

Selcen_Ozturk

Cevap asla "woman" olamaz. Herhangi bir kadından bahsediyorsak "a woman", belirli bir kadından bahsediyorsak "the woman". Sayılabilen tekil nesnelerin başına her zaman bir belirleyici gelmeli (a, the, my, your, this, that, gibi)

March 13, 2015

Ceren9747

Teşekkürler abla yorumun çok işime yaradı

July 1, 2018

Mdin467411

Hocam, suyun (water'in) başinda neden THE gelmiyor?

February 1, 2019

RahimeBetl3

ama water ın başına da the geliyor bu uygulamada ve su sayılmaz

May 14, 2019

heblushabus

lingot verecektim ama 1 tane var zaten bende

July 24, 2019

MehmetDeni238252

Doğru

May 12, 2016

Bilge720699

Aynen

December 17, 2017

gokhan.sak

Süper bir öğretim tekniği oyun aynar gibi dil öğreniyorum

June 13, 2014

O.Metin

Sadece "woman drinks water" desek olmuyormu. Neden the eklemek zorundayız. Yardımcı olurmusunuz

July 7, 2019

Mhmeren

The takisi ne icin acaba

July 28, 2019

Elif980572

Şu kelimesi yok

July 29, 2019

0y0W2

دزك

August 15, 2019

Nadir11189

Cidden "The" ye gerek var mı?

September 5, 2019

AzraGryffindor

The bazen olur diyo bazen olmaz diyo ve bence bu cümlede olmaz biri bana neden kullanılmış açıklayabilir mi

September 18, 2019

Irmak336874

Ben doğru yaptım ama yanlış diyor

September 19, 2019

Ersin217322

Eğer cümle 3.kişi tarafından soyleniyorsa "s" takısı gelir

September 22, 2019

ARDA24872

EN BAŞINA NEDEN THE GELDI KI?

September 28, 2019

ZelihaKlka

Peki "the" takısını nerde ve ne zamn getiriyoruz onu çok karıştırıyorum

October 4, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.