1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kadın su içer."

"Kadın su içer."

Çeviri:The woman drinks water.

February 8, 2014

107 Yorum


KeremOrbay

Nerelerde Drink nerelerde Drink's' olacak veya Eat eat's bılen yazablrmmı o yuzden cok karıstıryorm


sertergunay

he/she/it drinks - I/you/we/they drink - the woman (she) drinks water. the women, yani kadınlar olsaydı cümle şu şekilde olurdu: the women (they) drink water.


_.-.QUEEN.-._

Genis zamanda ozne he she it ise fiile _s gelir. Soru:Does he drink? Olumsuz:He doesnt drink. I you we they de fiile _s gelmez.He she it soru ve olumsuzlarinda ornekteki gibi do _s alir fiilde herhangi bir degisiklik olmaz.


selman1000

Eğer cümle 3.kişi tarafından söyleniyorsa "s" takısı gelir


bugra195355

alakası yok. bu yanlış.


siner70270

Bencede bu tekilden bahsetiği halde s eki istiyor


ElaJansetE

Arkadaşım he she it lere -s takısı gelir o yüzden drink drinks olur


bayan_ingilizce

Mevzu sadece Drink Drinks'de değil. Hangi fiil olursa olsun özne he/she/it ise fiilimize (duruma göre) -s veya -es gelir.


vasevl

Geniş zamanda fiile 3. tekil kişilerde (he, she, it; yani o) -s eki eklenir. Bu bir kuraldır. Cümlenin geniş zaman cümlesi olduğunu gösterir. Diğer öznelerdeki cümlelere eklenmez.


Lila348932

He she it te s takısı gelir I you we they de sadece kendisi gelir örnek : He eats I eat


oykukubranur

Drink ic demek drinks icer demek eat ye demek eats yer demek


Yusuf425272

He she it de drinks ı you we they de drink


sevvalmelk

Drink I YOU WE THEY Drinks HE SHE IT


SemaZavrak

He ve she olan yerlerde


SudenazYil15

Çoğullarda s eki gelir


melikeirem12

Abi he she it de s takısı getirilir


mikusama

ama bize daha başından ekleri nasıl kullanacağımızı öğretmedi ki ...


sertergunay

o şekilde dil öğrenimi tarih oldu. bu sitede farklı bir şekilde dil öğretiliyor.


turgutsss4

"Bir kadın" değil ki sadece "kadın" diyor niye başına "a" eki koyayım. Doğru cevap "woman" olmalı "a woman " değil


Selcen_Ozturk

Cevap asla "woman" olamaz. Herhangi bir kadından bahsediyorsak "a woman", belirli bir kadından bahsediyorsak "the woman". Sayılabilen tekil nesnelerin başına her zaman bir belirleyici gelmeli (a, the, my, your, this, that, gibi)


Mdin467411

Hocam, suyun (water'in) başinda neden THE gelmiyor?


ismailylma465412

Eğer kadın su-YU içer deseydi "the water" olurdu. ama su içer dediği için "water" deniliyor. yani cansız nesnelerin başında "the" varsa Türkçe'de ki hal ekleri aklına gelsin (a,e,o,u)


_.-.QUEEN.-._

You drink water=Su icersin/ You drink THE water=SuYU icersin. Aradaki fark bu


Ceren9747

Teşekkürler abla yorumun çok işime yaradı


gokhan.sak

Süper bir öğretim tekniği oyun aynar gibi dil öğreniyorum


O.Metin

Sadece "woman drinks water" desek olmuyormu. Neden the eklemek zorundayız. Yardımcı olurmusunuz


ARDA24872

EN BAŞINA NEDEN THE GELDI KI?


Irmak336874

Ben doğru yaptım ama yanlış diyor


sevin376946

Ya bi yapiyorum water drinks cikiyo bida yapiuom drinks water cikiyo bu ne be


maske151240

Aynisini yazdim yine hatalı gösteriyor


Mehmet961576

Doğru yazdım yanlış kabul etti


Esmaxx2

Neden Kadına gelince drink water adama gelince drinks the water


Mhmeren

The takisi ne icin acaba


doa293248

The anlamı değiştirmez diyorlar ama Koymayıncada yanlış sayıyorlar


Bilge427898

Ben dogru yapmama rağmen yanlış dedii


rem440729

Hemen bildim gerçekten bu uygulama işime yaradı.


AhmadYasin225302

Jdldhod irefij jkjedeo winvc kesb teipb


cgrl34

Doğru yazdım ama yanlış diyor. Sadece canlqrı axaltmak iöin mi yapıyorsunuz.


ibrahim215765

Hey kadin su icer woman drinks water Sorumu yanlis aldi bu


busra133955

"The" koymadim kabul etmedi


MusaCokun1

evet the kim oldugunu belirtir ama burda hangi kadın olduğunu bilmiyoruz lütfen böyle küçük hatalarla gelmeyin


Betl258458

Bu the neden geliyor biri cevap verebilir mi


NerimanAta

The yazmayı hep unutuyom ya


Alper-Keskin

"The woman drinks water" 1tane the olduğu için bir tane kullanabildim kabul etti fakat başka derste aynı cümleyi kullandığım zaman yanlış diyor.neden sizce. Doğru cümle "the woman drinks the water" diyor.


EZEL741849

The niye konuluyor ki


Rumeysapl6

neden orada the var?


Edip234460

Bundan anladığım kadın dediğinde yani genel olarak kadından bahsettiğinde drinks oluyor. Ama bahsettiği kadın belliyse drink oluyır yanlışsam düzeltin lütfen


show972638

Cumle he she it ile baslarsa taki alir ornek

He ........................... (study ) English Bu cumle ies takisi alir y silinir yani cevap studies olur ornek David .........................(watch ) david he olduguna gore taki ya es gelir cevap watches olur

Cumle I you we they ile baslarsa taki gelmezz Ornek We ............................ (arrive ) taki gelmeyeceginden cevap arrive dir Ornek I ..................................(go ) to bed early Taki almayacagindan direk yazilir cevap go

Bu sekildedir basarilar


ilknur145495

Dogru yazdim cevap dogru dedi ama kırmızı ekranda yandığım görünüyor


Mustafa483557

Bu rada bellirli bir kadın yok ki, o halde The neden geliyor?


oykukubranur

Drinks yazacagima karkstirip eats yazimmmm:(:(:(:(


aaaalllaaah

ULAN SALAK MISINIZ NESİNİZ BİR DRINK YAPIYORSUNUZ CEVABI BİR DE DRINK BİLDİĞİN İNGİLİZCEDEN ŞAŞTIM BUNCA YILLIK OKUDUĞUM İNGİLİZCEYİ UNUTTUM BU NEDİR YA


TCHicranMe

Ya arkads az once aynini yazdim yanlis dedi ordaki dogruyu simdi yazdim yanlis diyo bu uygjlama bi eldn gecmeli


berilnaz106713

woman drinks the water olması gerekmiyor mu


Alinarzgl1

niye the womandan önce


Boramirr

The eklemedim diye yanlış saydı ? WOMAN DRİNKS WATER


BURAKSEFAG

Nereler de "s" takısı gelecek bilemiyorum yardımcı olursanız


blackrain1616

Burda harika gidiyo ingilizce ama sarkilari bi turlu ceviremiyorum


Birkanzey

Sıkıldım the kullanimi hala aptalca boyle saçmalık görmedim ya doğrudur yada yanlış bir soruda iste digerinde. İsteme çıkıyorum ve diliyorum kolay gelsin iyi geceler


Elif624458

the ne zaman kullanılıyor onu çözemedim


AlimranTZN

The ekinin kullanım yeri neresi


bercemgiz

Drınk 2 tane olunca ,afamız karışıyo


SudenazYil15

1harf fark var yanlış diyo


ESMANUR1133

Drinks çoğul .Bence cevap drink olmalı


ElifSarezh

(The woman drinks water) onu doğru yazdıma ramen yanlış diye cevap verdi


hazal618324

Ben dogru yaptigim halde yanlis dedi ve bir canim gitti


ferit250709

Arkadaşlar bunu bilmeye ingilizce çalışmasın the woman drinks water drink olamaz drinks olur


ayse1984

Lan doruydu ama yanlış çıktı


ayse1984

Doruydu yanlış çıktı


melikeirem12

Benimki onunki ile aynı Ama neden olmuyor


Nazl866508

Doğru yazıyorum ama yanlış diyo:((


Berfin6565

The başta olunca anlam degisiyormu ya?


NazanSengu

Woman d ki a ile e harfini harıştırdum ya


FATMA7303

Yerlerini karistirdim water ve drink in


bahar902152

Doğruyu yaptığınız halde yanliş neden diyor


ElifNazOmu

Ben cevabı 3 defa yazdım kabul etmedi


Kbra968425

Doğru yazıyorum yanlış diyo doğru cevapta da cevabımın aynısı


muhammedoguz01

Neden başına the geldi ? Ben the koymadan yazdim da yanlış dedi ? Sebep nedir acaba ?


rcpcndncr

Baştaki "the" çok mu gerekli ?


gulkrmn_

Cümlenin başında neden the var :/


Ecrin78094

Ben cümlenin aynısını yazdım dadece women yazmışım woman olacakmiş hepsine yanlış dedi


Fatma3665

Drink nerelerde, Drinks nerelerde kullanılır onu yazarmısınız


tunalm2

The woman drinks water yazacaktım ama drinks yoktu ben de drink yazdım yanlış dedi


Fidan950628

Soru böylə the women drinks water yanlis diyor lann


tofiq135164

Sırf the artiklı kullanmadığımdan yanlış dedi.Olmaz ama böle


rumeysa453963

The neden geldi basa?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.