"Kadın su içer."

Çeviri:The woman drinks water.

4 yıl önce

38 Yorum


KeremOrbay

Nerelerde Drink nerelerde Drink's' olacak veya Eat eat's bılen yazablrmmı o yuzden cok karıstıryorm

4 yıl önce

sertergunay

he/she/it drinks - I/you/we/they drink - the woman (she) drinks water. the women, yani kadınlar olsaydı cümle şu şekilde olurdu: the women (they) drink water.

4 yıl önce

selman1000

Eğer cümle 3.kişi tarafından söyleniyorsa "s" takısı gelir

2 ay önce

ElaJansetE

Arkadaşım he she it lere -s takısı gelir o yüzden drink drinks olur

2 ay önce

turgutsss4

"Bir kadın" değil ki sadece "kadın" diyor niye başına "a" eki koyayım. Doğru cevap "woman" olmalı "a woman " değil

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Cevap asla "woman" olamaz. Herhangi bir kadından bahsediyorsak "a woman", belirli bir kadından bahsediyorsak "the woman". Sayılabilen tekil nesnelerin başına her zaman bir belirleyici gelmeli (a, the, my, your, this, that, gibi)

3 yıl önce

Ceren9747

Teşekkürler abla yorumun çok işime yaradı

3 ay önce

MehmetDeni238252

Doğru

2 yıl önce

Bilge720699

Aynen

10 ay önce

mikusama

ama bize daha başından ekleri nasıl kullanacağımızı öğretmedi ki ...

4 yıl önce

sertergunay

o şekilde dil öğrenimi tarih oldu. bu sitede farklı bir şekilde dil öğretiliyor.

4 yıl önce

meldaaa5454

Bence de ama sanırım böyle daha iyi akılda kalıyo

4 yıl önce

haciabi19

Çoh haklısın melda

4 yıl önce

gokhan.sak

Süper bir öğretim tekniği oyun aynar gibi dil öğreniyorum

4 yıl önce

YiithanErm

Women drinks water yazdım olmadı başında the olması gerekiyormuş

2 yıl önce

OrhanTurke

Kardes su The nie varya doru duzgun ilerleyemiyor

8 ay önce

ilayda290857

The neden kullanılıyor bilgi veririmisiniz

5 ay önce

emreoz57

Drinks a water neden değil ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

su İngilizcede sayılamayan bir şey (uncountable) o yüzden "a water" diyemiyoruz.

3 yıl önce

pinbuz00

Neden bazen the water bazense sadece water konuluyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

nesne "the water" olduğunda belirli olmuş oluyor, yani "suyu içer" diye çeviriyoruz.

3 yıl önce

seymaYldz72

Ay varya kafayı yiyecektim doğru yazıyom yanlış diyo ya çeviriden de baktım

2 yıl önce

yasemin239098

Bir kadın demiyor ki kadin su içer diyor orda ' a' yerine the olmaliydi.

2 yıl önce

yusufman143

ark cevap anlamıs degılım duzeltılırse sevınırım

2 yıl önce

OsmanCicek0

drinks niye koyulmuş çoğul bişey değil ki

1 yıl önce

EfeCan267903

The hep zorunlu:(:(:(:(:(:(:(:(:(

1 yıl önce

Sena489773

Allahım ya yanlışlıkla women yazdım kabul etmedi ama cümlem doğruydu

8 ay önce

uzuk..

insani delirtiyo uygulama

1 ay önce

HamzaDurmu2

Güzel uygulama

7 ay önce

Sanane584426

the ne için

3 ay önce

Reyhan590688

The niye yok ???

2 ay önce

yamur77948

Doğrusunu yazıyom başka bişey söylüyo onu yazıyom bir öncekini söylüto kafayı yicem

1 ay önce

Semra565652

The meselesini anlatıcak var mı

4 hafta önce

BulentIlkk

ben hiç birşey anlamadım bu işden burada neden drink s olucak diyor

1 hafta önce

Sahand...

Ajaba "a woman yerine" The woman diye bilirmiyiz ?

4 yıl önce

feyzanurunlu

Evet kabul ediyor

3 yıl önce

hakan.ay.1

Ulan kadın su içer yazıyo diyo bende the woman water drinks diyorum illa water drinks yer değiştirecek aynı şey zaten.

4 yıl önce

ankaramazan

İngilizceyi türkçe'deki gibi çevirmemelisin..

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.