1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "There are no clean plates."

"There are no clean plates."

Çeviri:Hiç temiz tabak yok.

February 8, 2014

29 Yorum


Chotanak

There are not clean plates olması gerek değil mi


Selcen_Ozturk

ve sizinki "hiç"i karşılamıyor


qwertyali

hiç i ne katıyor ki burada there are no clean plates de


pelinme

Ceviriye gore 'there is no clean plate' olmasi gerekmiyor mu?


xxnjcs

"hiç" diyor yani "bir çok tabaktan" söz ediyor, doğal olarak çoğul olduğundan dolayı "are" ve "s" takısı gelmeli.


ErdiTartar

Türkçede tabak diyor cümlede plates olarak geçiyor neden acaba?


kozkaptan

Onlar temiz tabak degilo labul etmedi neden


ozlena

Neden çoğulu da lkabul etmiyor


elfbyzn

Hic temiz tabaklar yok mu diyoruz ? Hayir.Tabaklar varmis, aralarinda hic temiz tabak yok...asjhfjghkf


yyildirim02

Hic ile kafasi karisanlar. Temiz tabak yoktur. Anlami da dogru.


xalilshapuk47

PLATES ÇOĞUL ÇEVİRİDE TEKİL


qwertyali

hiç anlamını ne katıyor burada.


AlperenAKT7

sadece no clean plates olmaz mıydı?


asker45727

Normalde anlamı "burada temiz tabak yok " olmalı. "HİÇ "kelimesinin İngilizce karşılığı bu cümlede yok.


xxnjcs

sanırım "no" kelimesi anlamı katıyor.


asker45727

Açıklama yapabilecek varsa lütfen bekliyorum


xxzzzxz

Neden there is kullanmadik


filizfd

Şu ana kadar en çok zorlandığım konu bu. Daha önce öğrendiğimiz bazı şeyler değişik bir anlamada karşımıza çıkıyor. Yok böyle olunca şöyle olur, yok şöyle olunca böyle olur.


sahtebeyaz

tabaklar degılmı ?


blentberks1

Tabaklar olmasi lazim plates = tabaklar plate = tabak


blentberks1

Yanlis ama mecburen yanlis cevabi isaretlettiniz bana


iremhilye

Eğer tabaklar olsaydı;

Hiç temiz tabaklar yok

Olurdu ve devrik cümle olurdu.


iremhilye

Plate=Tabak

Plates=Tabaklar

Olurdu


yusufeyz

''Hiç'' ibaresine karşılık gelen bir şey göremiyorum cümlede.


Sengul273581

"Hiç "kelimesini,"No"kelimesi karşılıyor.


MustafaSek17

Yahu arkadaş ingilizcede "hiç" kelimesinin karşılığı bir kelime yok mu. Ne saçma salak bir dil öğrenmeye çalışıyoruz.


Glhanmelik

Cümle:Hiç temiz tabak yok.


SaidGlmez

"Orada hiç temiz tabak yok" kabul edilmedi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.