1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "There are no clean plates."

"There are no clean plates."

Çeviri:Hiç temiz tabak yok.

February 8, 2014

22 Yorum


Chotanak

There are not clean plates olması gerek değil mi

February 8, 2014

Viforvendetta

no da yetiyor

February 27, 2014

Selcen_Ozturk

ve sizinki "hiç"i karşılamıyor

February 27, 2014

qwertyali

hiç i ne katıyor ki burada there are no clean plates de

August 9, 2016

ErdiTartar

Türkçede tabak diyor cümlede plates olarak geçiyor neden acaba?

September 10, 2014

pelinme

Ceviriye gore 'there is no clean plate' olmasi gerekmiyor mu?

April 15, 2015

xxnjcs

"hiç" diyor yani "bir çok tabaktan" söz ediyor, doğal olarak çoğul olduğundan dolayı "are" ve "s" takısı gelmeli.

January 9, 2019

kozkaptan

Onlar temiz tabak degilo labul etmedi neden

July 31, 2014

xalilshapuk47

PLATES ÇOĞUL ÇEVİRİDE TEKİL

February 3, 2015

ozlena

Neden çoğulu da lkabul etmiyor

February 17, 2015

elfbyzn

Hic temiz tabaklar yok mu diyoruz ? Hayir.Tabaklar varmis, aralarinda hic temiz tabak yok...asjhfjghkf

December 17, 2015

yyildirim02

Hic ile kafasi karisanlar. Temiz tabak yoktur. Anlami da dogru.

August 30, 2018

qwertyali

hiç anlamını ne katıyor burada.

August 9, 2016

AlperenAKT7

sadece no clean plates olmaz mıydı?

September 2, 2017

asker45727

Normalde anlamı "burada temiz tabak yok " olmalı. "HİÇ "kelimesinin İngilizce karşılığı bu cümlede yok.

November 17, 2018

xxnjcs

sanırım "no" kelimesi anlamı katıyor.

January 17, 2019

asker45727

Açıklama yapabilecek varsa lütfen bekliyorum

November 17, 2018

xxzzzxz

Neden there is kullanmadik

December 15, 2018

filizfd

Şu ana kadar en çok zorlandığım konu bu. Daha önce öğrendiğimiz bazı şeyler değişik bir anlamada karşımıza çıkıyor. Yok böyle olunca şöyle olur, yok şöyle olunca böyle olur.

April 14, 2019

sahtebeyaz

tabaklar degılmı ?

April 24, 2019

blentberks1

Tabaklar olmasi lazim plates = tabaklar plate = tabak

September 13, 2019

blentberks1

Yanlis ama mecburen yanlis cevabi isaretlettiniz bana

September 13, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.