A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"It is on me."

Fordítás:Én állom.

4 éve

41 hozzászólás


volhov

Szerintem ez egy rossz példamondat. Legalábbis ezen a szinten.

4 éve

pinterc

már megint... "az angolok kifejezésekkel kommunikálnak" ugye? Én ezt írtam: ez rajtam van. Elfogadta végül is, de valóban jobban hangzik az "én állom" kifejezés ...csak az a baj, hogy ez így eszembe nem jutott volna

3 éve

kinsfolk

nekem sem, ez már eléggé nyakatekert :(

3 éve

vinterpeter

Ha a "rajtam múlik" jó, akkor a "rajtam áll" miért nem?

4 éve

marxcie

Nekem a "rajtam múlik"-t se fogadta el

4 éve

RajosMt
RajosMt

Ez egy kifejezés ami azt jelenti hogy ha lebontod szavakra és úgy fordítod le akkor mást fog jelenteni mint amit ténylegesen ki szeretnél fejezni. Ez az a típusú mondat amit igy meg kell tanulni ahogy van.

4 éve

lyzol_2001

Ezt eddig csak akkor használtam, ha valakinek fizetni akartam az italát.

4 éve

mark.olah.

Így van, amerikában ezt akkor használják!

4 éve

Angika70

nekem elfogadta azt" ez rajtam van"

4 éve

pat78ENG

Nekem azt is elfogadta hogy : "Ez van rajtam." ??

4 éve

kkutika

Érdekes, nekem az "Ez rajtam van"-t nem fogadta el......

4 éve

rutaiannamari

akkor írd az hogy rajtam van mert az nekem elfogatta

2 éve

SeTHerceg

Szerintem az "ezt én állom" ugyanazt jelenti, mint az "én fizetek".

4 éve

ZsoltPulai

Ez gáz:)

4 éve

abcdrhje72

"Ez rajtam van" mért nem jo?

4 éve

NikolettSz8

Kedves P.Gabor! :-) Az "It is up to you" mit jelent? Csak mert még fogalmam sincs róla!

3 éve

kkutika

Az "it's up to you" azt jelenti: "ez tőled függ!"

3 éve

SanyaVarga1

Ez azt jelenti, hogy én fizetek? Ebben melyik a fizetni szó? (It is on me)

3 éve

kogu4
kogu4

This means that the person speaking will pay the whole amount, used typically when something purchased is shared between two or more people - such as a resturant meal.

6 hónapja

P.Gabor

Ezt vagy meg jegyzem vagy nem...
Olyasmi ez mint az "It is up to you."

4 éve

sopron95

Miért nem jó:ezt én fizetem

4 éve

kisszoltan01

"ezt én fizetem" miért nem jó?

4 éve

szanyizoltan

Minek van a segítség,ha nem fogadja el???? Rámegyek az on me-re,aszongya: én állom. Erre beírom,hogy :ezt én állom. De nem fogadja el,szerinte én fizetem...

4 éve

maria.deme2

Na ezt nem értem itt hogy is jönn ki ennek a magyar fordítása?kezdő vagyok és ezt nem tudom értelmezni

4 éve

mt525

Én úgy gondolom, ezen a szinten még az alapszabályokat kellene erősíteni és csak azután jöhetnének az angolra jellemző kifejezések.

3 éve

sportember
sportember

a múltkor elfogadta a rajtam múlik-ot,most miért nem?

3 éve

Csacsika2

rajtam van

3 éve

nyussz1

Szóval mi a külömbség a csibe és a csirke között? Azért egy program másabb mint az ember

3 éve

Csacsika2

nekem azt írta: én fizetek /teljesen kész vagyok/

2 éve

Mnkva

It is on me=rajtam van. Szerintem így lenne helyes.

2 éve

rutaiannamari

hát angol órán azt tanultam hogy az on a rajtam van valamin hát elfogatható a mondat

2 éve

cromwellb

az miért nem jó hogy (van egy állmom)

2 éve

krisz197

ez egy nagy hülyeség mennyi értelme van ennek én állom mondjuk eszembe se jutot én sok dolgon gondolkoztam de ezen nem . de nem én csináltam a programot de remélem ezt kijavitják remélem mert ez igy nem koser. én azt irtam hogy rajtam áll az nem jó.

2 éve

LepoDora

De mit jelent az hogy,én álom?

2 éve

mark.olah.

Nem kell ezen kiakadni ....ez egy olyan angol kifejezés amiben nem kell mélyről jövő értelmet keresni .Meg kell jegyezni és kész...

2 éve

pandy.andor

A program segít azzal, hogy "Egy másik helyes megoldásként" megad egy speciális angol kifejezést(It’s on me. - Én állom.), de mellette elfogadja a "rajtam van" megfejtést is. Én sem ismertem ezt, be is írtam a kifejezéstáramba. :D

1 éve

Ilona736719

Hello,negyedik alkalommal nem tudok továbblépni ennél a kérdésnél,már bejelentettem hibanak de semmi,,,,elvesztettem a pontjaimat is.....

1 éve

MargitVasv

Nekem semmit nem fogad el, be írom hogy ,én állom, én fizetek, nem jó. kiírja ua amit én beírtam.

1 éve

KoczkaGyorgyne

Ahányszor beírom, Én állom, Én fizetek. és mindig rossz válasz jelez MIÉRT !!! Ő is ugyanazt írta és a válaszomat rossznak minősítette és ez már többször is elő fordult, SEGÍTSÉGET KÉREK, HOGY EZ MIÉRT VAN !!!!! KGyorgyne@outlook.com

6 hónapja

Anna429185

En allom igen furcsa kifelyezes

6 hónapja

Anna429185

Benak!!:))

6 hónapja