A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Hétfőn kimozdulunk."

Fordítás:On Monday we go out.

0
4 éve

10 hozzászólás


Bokorember

Sztem ez is jó lenne: We go out on Monday

4
Válasz4 éve

bence86

ugyan ezt gondolom én is, nem is értem , mert nem tűnik hibásnak vagy nyelvtanilag egy paráználkodásnak :D valaki ezt nem tudja miért? Korábban felmerült bennem ugyan ez a mondat mikor az volt hogy On Wednesday i drink wine volt, már ott is szemeztem vele hogy nem tudnám eldönteni hogy fordítottan is rossz lenne e. valaki?

0
Válasz4 éve

StLui

És bejelentetted? Nyilván vannak még kimaradt helyes megoldások, ezért van a bejelentési lehetőség!

1
Válasz4 éve

bence86

ja ja ,jelentettem, ma már szerintem ez a 8 ik észrevételem, de ezért nem haragszom, így fejlődik az oldal, csak van amikor össze vissza agyalok azon ami eredetileg is jó, na az tud bosszantani :D

3
Válasz4 éve

Bokorember

én is mindig bejelentek mindent amit jónak tartok :)

0
Válasz4 éve

whitelighter18

szerintem is

0
Válasz4 éve

Kovi97

Miert nem fogadja el a fentebb emlitettet?

0
Válasz4 éve

SandorMolnar

A hiba bejelentését használjátok. Egyébként jogos a felvetés. Ha ott jelzitek, akkor beteszik helyes válasznak.

0
Válasz4 éve

kispalgyula

Én is bejelentem!

0
Válasz4 éve

Smarci1

Szerintem is

0
Válasz4 éve