Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I have never performed on such a big stage."

Çeviri:Ben hiç böyle büyük bir sahnede gösteri yapmadım.

4 yıl önce

9 Yorum


sertergunay

Böyle büyük bir sahnede hiç konser vermemiştim. Böyle büyük bir sahnede hiç oyun sergilememiştim.

...şeklinde eklentiler yapılabilir.

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

hayır.

miş + ti = past perfect tense (had + verb)

4 yıl önce

sertergunay

burada fiil çekiminden ziyade, perform kelimesinin farklı anlamlarının eklenmesi gerektiğine vurgu yapıyorum.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"konser vermedim/gösteri yapmadım/performans göstermedim/performans sergilemedim" versiyonlari mevcut zaten, yukarida her zaman sadece bir tane cevap yazar, bizim her cumle icin bir suru, uzun cumleler icin yuzleri bulan alternatiflerimiz var merak etmeyin. yazdiginizda dogru oldugunu dusundugunuz bir sey kabul olmazsa rapor edebilirsiniz.

4 yıl önce

baki_karakus

such üzerine gelince "o kadar" diye ileti çıkıyor fakat o kadar büyük bir sahnede hiç gösteri yapmadım diye çevirince "o" harfını kırmızı yapıp hatalı diyor. kendi de Bu kadar büyük bir sahnede hiç gösteri yapmadım diye çeviriyor.

4 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Birinci durum icin turkce acisindan o konusan kisi yanlis kip kullanmis olur yani kip kaymasi gibi bisey. Ben haftaya tatile gidiyorum nasil yanlissa mistim demek de yanlis olur.sonucta insanlar da konusurken bu past perfect de olur present da diyebilir, baska anlam aramaz bunlarin ikisini de kullansa ama gramer acisindan kullanmak yanlis oluyor

4 yıl önce

canturkan_1234

"Boyle" yerine "oylesine" yazmak neden yanlis?

3 yıl önce

spiker17

Oynamak olmaz mi

3 yıl önce

Enessezer97

daha önce bu kadar büyük bir sahnede performans sergilememiştim

Da doğru

2 yıl önce