"The boys want breakfast."

Fordítás:A fiúk reggelit akarnak.

February 8, 2014

12 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


krkslali

A fiúk reggelit akarnak = A fiúk reggelit szeretnének. A want szó = akarni, szeretni


Antal21

Sajnos nekem sem fogadta el.


johalasz46

Want = akar, kíván, óhajt, kér...- többjelentésű. Most csak az akart fogadja el...Jelenteni ! - 2021.01.


kokorcsin15

Helyes megoldások: • A fiúk akarnak reffelizni. • A fiúk reggelit akarnak.


Crocodilosaurus

Miért nem jó, hogy reggelizni szeretnének?


mobopi

énis szeretném tudni:)


johalasz46

Nem pontos ! Nem fogyasztani akarnak, csak a reggelit ! - 2021.01.


kokai.jano

A fiúk akarnak reggelizni . Nem fogadta el :(


zjones197822

Azt irja a fiu akar reffelni:-D ez mi?


dzseni.jon

Én nem azt írtam, hogy "reffelizni" És mégis azt találta hibásnak!!!!!!


B4b4

mi az a reffelizni?


joszi10

én egyet "one" értettem a "want" helyett

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.