A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Do you have time tomorrow?"

Fordítás:Ráérsz holnap?

4 éve

29 hozzászólás


szultanpepa

Holnap van időd? Na most ez mért nem jó.....

4 éve

klauu01

Nekem jó lett

2 éve

Vardani2007

Igen ez is jó.

10 hónapja

JuditCsomn

Szerintem ez is jo

4 éve

ZsofiaHorv

Van időd holnap? Elfogadta.

4 éve

naxatin

Miért nem elfogadható a "holnap van időd?"

4 éve

EditMszros

Elfogadta :)

3 éve

havai46

havai46? " Holnap van időd? " Miért nem fogadja el?

4 éve

VerboCsalka

El kellene :)

3 éve

Norbasz

Look at me Fuck on me

1 éve

vari181516
vari181516

Az én megoldásom: Ráérsz holnap? Hibát jelez. Helyes megoldásnak pedig ezt írja: Ráérsz holnap? Ha valaki látja a különbséget, jelezze.

1 éve

quxika

Te ráérsz holnap? miért nem fogadta el?

4 éve

goodgirlsgonebad

Holnap szabad vagy? Ezt miért nem fogadja el? Teljesen jó fordítása

3 éve

VerboCsalka

Azért mert ez inkább arra vonatkozik hogy holnap szabad napod van? Vagyis egy nap szabadság a munkahelyedről.

3 éve

Vivianime

Mi lesz holnap az mér' nem jó?

3 éve

TamsKoter

Nem fogadja el a jó választ

10 hónapja

szabino2

Mi a tokom ért nem jó

6 hónapja

Aliz550211

Én azt írtam, h ráérsz holnap?

5 hónapja

tattoo94

És a ráérsz meg szabad vagy és van időd nem ugyan az.. magyarul sem..

3 éve

cides1

van neked időd holnap

4 éve

futrinka22

Holnap van időtök? Miért nem jó a többes szám?

3 éve

378840Zero

Azért mert you az azt jelenti hogy te és csak ezt lehetne elfogadni.

2 éve

bela0830

You E/2 = Te: You T/2 = Ti

2 éve

zolipapa1

Pont azért mert többes.

6 hónapja

FerencSzim

holnap van idő időd???

4 éve