1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I like to see the volcano at…

"I like to see the volcano at night."

Çeviri:Ben geceleri yanardağa bakmayı severim.

February 8, 2014

10 Yorum


OP-DRAGON

See yerine look kelimesi olmalıydı sanki, bakmak ve görmek farklı şeyler çünkü


monolara

At night çoğul değil, bu nedenle "Geceleyin yanardağı görmeyi severim." diye çevirdim ancak hata verdi. Vermemeliydi. Ayıp oldu :)


SerapKahraman

Gece yi kabul etti. Sorun geceleyin sanirim. Gunluk konusma dili olarak kabul edilmeli bence.


selcukermaya

"Ben gece yanardağ görmeyi severim." yazdım kabul etti :)


serkan.yas

See kelimesi eksik bence burda. Uygun kelime degil tercumeyle kiyasladigimzda


OnurOnur9

ingcesi I like look at the volcano at nights ya da türkçesi geceleyin yanardağı görmeyi severim olmalı sanki.. soru ve cevap uyumsuz görünüyor..


epack1807

Yanardağı gece gormek isterim neden kabul edilmedi?


sren464998

See yerine wach ya da look at de olur mu?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.