1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is the first time the tra…

"It is the first time the train has stopped there."

Fordítás:Ez az első alkalom, hogy a vonat megállt ott.

February 8, 2014

8 hozzászólás


Anubis23

Az én megoldásom: Ez az első alkalom, hogy a vonat ott állt meg. És persze nem fogadta el.


clouddragon

akkor jelentsd és segíts, hogy a későbbiekben a válaszod a helyes megoldások között szerepelhessen :)


FReaKCamper

A helyes megoldás: most először állt meg ott a vonat /ehhez hasonló. Here = itt, There = ott


argo11

En azt irtam: eloszor allt meg ott a vonat.


argo11

Sztem ez jo. A there nem azt jelenti: itt, hanem ott


Csucska

Ez az első alkalom, hogy megállt a vonat ott ezt miért vette hibásnak?????????????????????????????????


Sabrinapicur19

NEM JÓL LEHET HALLANI


AnnaFarkas7

A vonat első alkalommal állt meg ott - ebben mi volt a biba? Segítsen valaki!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.