"Tudom,hogymiértbukszel."

Fordítás:I know why you fail.

4 éve

17 hozzászólás


BarbaraTal1

Nekem a that miatt nem fogadta el... :(

4 éve

BLacee
BLacee

Én is "that"-tal írtam, nem lett jó. Pedig úgy emlékszem egy hasonló mondatban a megoldásban pont ott volt a "that" No comment

4 éve

VargaAttil4

Nekem sem!

2 éve

nagyagi1977

Nekem is :(

4 éve

Gizus123

i know that you fail why - ez miért nem jó?

4 éve

szekeres.b

Rossz a szórend. Max. I know that why you fail lehetne. De sztem fölösleges a that

4 éve

Harga
Harga

Vagy that, vagy why. A kettő együtt már túl sok. (Nem mindegy melyik, mert eltérő a jelentésük.)

4 hónapja

oregkvinto

that-tel miért nem jó?

4 éve

millera08

Miért hiba a that használata? Felesleges vagy hibás nem ugyanaz,

4 éve

ELLA211

I know why do you fail. Ez miért nem jó?

3 éve

johalasz46

Tőlem az egészet elfogadta! Azt is, hogy "that"!!! I know that why you fail. Igy mondtam. H.J.

2 éve

Kenermester1

tudom hogy nem jó a do you... de miért?

2 éve

Farkas_Zoltaan

Mert ebben az esetben nem kérdőmondat.

1 éve

Kenermester1

köszi :D

1 éve

espontapon1

Az angolban ott van a "hogy"=that !Az miért van kihagyva a magyar forditásban,és miért hiba,hogy azt oda irtam?

11 hónapja

Harga
Harga

Hibás! Vagy that, vagy why. A kettő együtt már túl sok. (Nem mindegy melyik, mert eltérő a jelentésük, de mindkettővel értelmes, csak mást jelent. Soha nem jó mindkettővel egyszerre, válassz.)

4 hónapja

TthKlmn
TthKlmn

Beleteszik a hogy verziót hogy hibázzon a polgár amúgy hogy nélkül is értelmes a mondat!!!

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.