1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "The children's cats."

"The children's cats."

Tłumaczenie:Koty dzieci.

February 8, 2014

14 komentarzy


Maczus81

lekko się pogubiłem z tymi apostrofami the girl's children = dzieci dziewczyny the girls' children = dzieci dziewczyn The children's cats = Koty dzieci <- to zdanie przetłumaczyłem na "koty dziecka" i mi wyskoczył błąd

czemu przy słowie: children's apostrof jest przed "s"?


KachaxD

children to już liczba mnoga, bez dodawania "s" na końcu (child - dziecko) stąd apostrof jest przed "s". Nie ma słowa "childrens". elo


meltemi12

domniemam (ale nie wiem, poprostu tak to czuje) ze w przypadku "the girls' children" nie ma "s" po apostrofie bo wyraz konczy sie na "s", idac dalej tym tokiem rozumowania podobna sytuacja powinna wystapic np. przy wyrazie "parents" - "the parents' children". Wracajac do "children" to po pierwsze jest to liczba mnoga "child", po drugie nie ma na koncu wyrazu "s" wiec po apostrofie wstawiamy "s" i uzyskujemy "children's". Moze ktos bardziej obeznany cos nam napisze na ten temat?


Damian3307

miałem dokładnie ten sam problem


domi010399

przetłumaczyłam ,, dzieci kotów" bo 's z tego co pamiętam dodaje się także gdy jakaś rzecz/ktoś należy do kogoś, a uznało za błąd. Pomożecie?


Debanek

,,koty dzieci'' to poprawne tłumaczenie, a nie ,,dzieci kotów''.


Emilka.M2

Nie może być dzieci od kotów bo mi tak nie zaliczyło


Emilka.M2

Ja zgłoszę to zadanie bo jest nie poprawne!!!!!!!!


Maria942091

Kto nie umie tego powiedzieć?


Mezus75

Świadomie wstawilem apostrof przed s i uznało. Do poprawki!


Sebastian591000

Tych dzieci koty i nie zaliczyło?


CGBrkM

When you say this sentence, the possessive plural is the children. To say the children have cats, or to speak in general the children's cats are playing together. The girl's parents are not home. The girl's is the possessive plural. The parent's girls are not home. The parent's girls and boys are not home. Parent's is now the possessive. The plural noun you use first is 's. Hope this helps

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.