"Thechildren'scats."

Tłumaczenie:Koty dzieci.

4 lata temu

30 komentarzy


Maczus81

lekko się pogubiłem z tymi apostrofami the girl's children = dzieci dziewczyny the girls' children = dzieci dziewczyn The children's cats = Koty dzieci <- to zdanie przetłumaczyłem na "koty dziecka" i mi wyskoczył błąd

czemu przy słowie: children's apostrof jest przed "s"?

4 lata temu

KachaxD

children to już liczba mnoga, bez dodawania "s" na końcu (child - dziecko) stąd apostrof jest przed "s". Nie ma słowa "childrens". elo

4 lata temu

meltemi12

domniemam (ale nie wiem, poprostu tak to czuje) ze w przypadku "the girls' children" nie ma "s" po apostrofie bo wyraz konczy sie na "s", idac dalej tym tokiem rozumowania podobna sytuacja powinna wystapic np. przy wyrazie "parents" - "the parents' children". Wracajac do "children" to po pierwsze jest to liczba mnoga "child", po drugie nie ma na koncu wyrazu "s" wiec po apostrofie wstawiamy "s" i uzyskujemy "children's". Moze ktos bardziej obeznany cos nam napisze na ten temat?

3 lata temu

NataliaS479767

0_0

11 miesięcy temu

Damian3307

miałem dokładnie ten sam problem

2 miesiące temu

domi010399

przetłumaczyłam ,, dzieci kotów" bo 's z tego co pamiętam dodaje się także gdy jakaś rzecz/ktoś należy do kogoś, a uznało za błąd. Pomożecie?

4 lata temu

Mateusz200252

,,koty dzieci'' to poprawne tłumaczenie, a nie ,,dzieci kotów''.

4 lata temu

Maria942091

Kto nie umie tego powiedzieć?

2 lata temu

Mezus75

Świadomie wstawilem apostrof przed s i uznało. Do poprawki!

1 rok temu

Sebastian591000

Tych dzieci koty i nie zaliczyło?

3 miesiące temu

Emciala

Dlaczego nie może być: The children cats

3 lata temu

AmelkaGsio

Bo jeśli coś do kogoś należy to do osoby do której coś należy dodajemy 's

1 rok temu

werka210051

Wlasnie czemu tak nie moze byc niech sie ktos kompetentny wypowie

2 lata temu

werka210051

Sluchajcie napisalam mnostwo zdan i wyslalam do uwag mam nadzieje ze to opublikuja

2 lata temu

MatiMati838093

Nie słyszy mnie

2 lata temu

PiotrKuk

A kocie dzieci .... nke uznaje

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

No bo to nie mają być dzieci, ani kocięta, jeśli o to Ci chodziło, tylko koty należące do dzieci.

4 lata temu

Michalinka22

hallo co to ma być

2 lata temu

NataliaZar192735

Mam do mikrofonow. Poprostu kliknijcie w mikrofon i po chwili w ten znaczek z powturzeniem kobieta powyoezy i to sie zalapie!! Uwaga noe zawsze dziala!!!

2 lata temu

kris59_8

to jak będzie po angielsku dzieci koty (analogicznie do kobieta kot)??? Ja to tak zrozumiałem i przetłumaczyłem i zostało to zakwestionowane!

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Kobieta-Kot to Catwoman, Dzieci kwiaty to Flower Children, więc dzieci koty pewnie można by było przetłumaczyć jako cat children.

Natomiast the children's cats ma tylko jedno znaczenie: koty należące do dzieci, czyli koty dzieci.

4 lata temu

SPUa81
SPUa81

Czyli: dziecięce koty ? :)

3 miesiące temu

Krystyna_Oboza

dlaczego nie może być koty są dzieci

4 lata temu

Ant0ni24

To zdanie nie ma sensu :p

3 lata temu

Doknes
Doknes

Fakiu debil sraka =-O =-O =-O =-O =-O =-O =-O :-P :-P :-P :-P :-)

3 lata temu

Stawarz18

nienawidze zaimków i też nierozumiem!

4 lata temu

AdamFatyga

Powinno byc: dzieci kotów :p

3 lata temu

snusmumriken90

Kocięta!

4 lata temu

RafaGiezga

Kocięta. To też poprawna odpowiedź.

4 lata temu

mirriel
mirriel

cat = kot

kitten = kotek/kociak/kociątko

4 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.