1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Adam onun elbiselerini giyer…

"Adam onun elbiselerini giyer."

Çeviri:The man wears her dresses.

February 8, 2014

68 Yorum

Konu önem sırasına göre

EzgiZeynep

man wears her dresses yazınca kabul etmiyor

February 16, 2014

ipekkbayrakk

Adam kadinin elbiselerini giyer mi


Myondaime

Neden giymesin? İki şık da doğru kabul edilmeli.


incikin_

"The man wears..." derseniz doğru kabul eder muhtemelen. Bütün bir türü temsil etmediği sürece tekil bir ismi başında "the/a/an/this/my" vs. olmadan kullanamıyoruz.


kbalAkgl

aynen her kadınlar için


irem740211

Man in başına the koyman lazım


entelhamza

The koycan başa


SleymanKur18

bende de oyle oluyor ?


azraqwr

the man olması erekiyor çünkü


FurkanKele

hers yazman gerekli her o demek hers onun demektir bide onun giysisini giyer derken adamı belirtmen lazım yani The demen lazım buda işte ingilizcenin sacma sapan bir kuralı


saqo210

man wears his dresses yazınca neden onaylamıyor ki??


CicekOlgun

Him yazinca neden kabul etmiyor? Aynı anlam sonucta.


incikin_

He ---- Him -----His
= O -- Onu/ona -- Onun

HE likes my jacket. = O, benim ceketimi sever.
I like HIS jacket. = Ben, ONUN ceketini severim.
I like HIM. = Ben, ONU severim.


perihan186296

Yani burada His mi demeliydik.


sude3353

"HER" değil "HİS" olması gerekmez mi sonuçta erkek


Hatotovic

Her olmak zorunda. Çünkü erkeklerin elbisesi olmaz. Kadınların olur (Hani şu uzun, askılı, dekolteli falan olanlar) Ayrıca dress bazı yerlerde gelinlik olarak da geçiyor


BerkanKl2

adam niye gelinlik giysin :D


serhan130003

Adamda deyince niye her kullaniliyor. His erkek her bayan icin degilmiydi. Burda adam kadın elbislerinimi giyiyor


BiyologSemiha

Adam kadın elbiselerini neden giysin? Benim cevabım doğru


bigolight

Belli bir adamdan bahsediyoruz o yüzden the geldi


perihan186296

The man wears him dresses yazdim kabul edilmedi . Him in yerine neden her olmali aciklarsaniz sevinirim


TheMaratbi

Her şey bir yana bunda bir mantık hatası yok mu... Hangi adam kadın elbisesi giyiyor... Giyiyorsa o adam değildir...


smailAYLAK

The' yi nerelerde kullaniyoruz esprisi ne bu the'nin


Myondaime

Belirli bir kavram ya da nesneyi betimlerken kullanılıyor. Örneğin, ayakkabıyı derken the shoe şeklinde. Wear the shoe, ayakkabıyı giy. Kapı için yalnızca door, fakat belirli bir kapıyı kastederken the kullanılıyor. Open the door, kapıyı aç gibi


Ali575843

Herkes tarafindan bilinen seyler icin kullanilmiyor. Net olmayan seylerde kullaniliyor ayakkabi ceket vs. nasil oldugu rengi turu standart degil. Netvolan seyler icin kullanamayiz. ornegin The Ankara, The Ali, diyemeyiz


sercio53

Ben men yazdım kabul etmedj, man ile men arasında ki tam anlam farkı nedir?


Hatotovic

Men=adamlar Man=adam


1234374882

Neden "The man wears him dresses" olmadi ??


marslinsan

✅The man wears her dresses


AykutOrta

Wear yazdım s takısı şart mı


glseren69043

Her yazmadım kabul etmedi


-PJM-

The man wears her the dresses. Neden olmuyor? Elbiselerini diyor ama?


evvalK3

Wears neden s takısı geliyor?


atican2

Adam 3. Tekil şahıs. 3 Tekil şahıslarda fiiller s takısı alır


FAT979663

Neden wears yani s neden var sonunda


TacettinOr1

The man wear his clots

Yazdım hata verdi...


recepcebiroglu

Onun niye sadece her, him de olur erkek için


Cemal347789

Neden elbiselerine çoğul olmasına rağmen s takısı gelmiş.. The man tekil olduğu için mi


BiyologSemiha

Sizin cevabınız yanlış,


Birsen132719

Beyfendi neden bayan elbisesi giyiyorsunuz? Bize yanlış yaptırıyorsunuz :)


Emir227070

Allah belanızı versin bu ne yaaa ne yapsak kabul etmiyor şunu adam gibi güncelleyin adam gibi grameri falan öğretin insanlara


StkArslan

her yerine him yazınca neden olmuyor


BuraUgurta

Ya ben her, him ,his falan hangi sartlarda kullaniliyi kavrayamadim


incikin_

I -------- Me -------- My
=Ben -- Beni/bana -- Benim

You --- You ----- Your
= Sen --Seni/sana -- Senin

He ---- Him -----His
= O -- Onu/ona -- Onun

She --- Her --- Her
= O -- Onu/ona -- Onun

It ------ It -------- Its
= O -- Onu/ona -- Onun

We ----- Us ------Our
= Biz -- Bizi/bize -- Bizim

You ---- You ---- Your
= Siz -- Sizi/size -- Sizin

They ----Them ----Their
= Onlar -- Onları/onlara -- Onların


perihan186296

Genede man he olduğuna göre His yazmaliyiz diye düşünüyorum .


Resul-

Ov cizıs bu nası bi kelime


Resul-

Peki neden wear degilde wears ?


incikin_

Geniş zamanda (olumlu cümlelerde) özne he/she/it ise fiilin sonuna -s ekliyoruz. Diğer özneler için bu durum geçerli değil.

I wear.
You wear.
He wears.
She wears.
It wears.
We wear.
You wear.
They wear.


evvalK3

Wears neden s takısı geliyor


VvedatT

"Hers dresses" olması gerekmez mi sonuçta her onu hers onun demek


incikin_

Her: Onun (yanına isim gelir)
Hers: Onunki (yanına isim gelmez)

● I wear her dress. =(Onun elbisesini giyerim.
● I wear hers. (=Onunkini giyerim.)


GenghisKhan.1

The man wears him dresses niye olmuyor?


saygink

The man wears his dresses olması gerekir; "him" ile olmaz.


AliHamza14

Çünkü dress kadının giydiği elbiseye kullanilir


artist2537

The koymadan ayni cumle ayni manaya gelmiyor mu ?


Muhammed112

Onu geçtim adam bayanın elbiselerini giyer anlamına getirmişler :)


saygink

"The man wears his dresses." kabul ediliyor.


discodancer91

Cokta guzel olmus ogrenmeye calistigin sey ne kadar sacma ve komikse o kadar hizli ogrenirsin

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.