"Adam onun elbiselerini giyer."

Çeviri:The man wears her dresses.

4 yıl önce

27 Yorum


EzgiZeynep

man wears her dresses yazınca kabul etmiyor

4 yıl önce

ipekkbayrakk

Adam kadinin elbiselerini giyer mi

3 yıl önce

irem740211

Man in başına the koyman lazım

2 ay önce

saqo210

man wears his dresses yazınca neden onaylamıyor ki??

4 yıl önce

bigolight

Belli bir adamdan bahsediyoruz o yüzden the geldi

4 yıl önce

CicekOlgun

Him yazinca neden kabul etmiyor? Aynı anlam sonucta.

3 yıl önce

incikin_
incikin_

He ---- Him -----His
= O -- Onu/ona -- Onun

HE likes my jacket. = O, benim ceketimi sever.
I like HIS jacket. = Ben, ONUN ceketini severim.
I like HIM. = Ben, ONU severim.

2 yıl önce

sude3353

"HER" değil "HİS" olması gerekmez mi sonuçta erkek

3 yıl önce

Hatotovic

Her olmak zorunda. Çünkü erkeklerin elbisesi olmaz. Kadınların olur (Hani şu uzun, askılı, dekolteli falan olanlar) Ayrıca dress bazı yerlerde gelinlik olarak da geçiyor

2 yıl önce

smailAYLAK

The' yi nerelerde kullaniyoruz esprisi ne bu the'nin

3 yıl önce

Myondaime

Belirli bir kavram ya da nesneyi betimlerken kullanılıyor. Örneğin, ayakkabıyı derken the shoe şeklinde. Wear the shoe, ayakkabıyı giy. Kapı için yalnızca door, fakat belirli bir kapıyı kastederken the kullanılıyor. Open the door, kapıyı aç gibi

3 yıl önce

sercio53

Ben men yazdım kabul etmedj, man ile men arasında ki tam anlam farkı nedir?

3 yıl önce

Hatotovic

Men=adamlar Man=adam

2 yıl önce

Resul-

Ov cizıs bu nası bi kelime

2 yıl önce

Resul-

Peki neden wear degilde wears ?

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Geniş zamanda (olumlu cümlelerde) özne he/she/it ise fiilin sonuna -s ekliyoruz. Diğer özneler için bu durum geçerli değil.

I wear.
You wear.
He wears.
She wears.
It wears.
We wear.
You wear.
They wear.

2 yıl önce

1234374882

Neden "The man wears him dresses" olmadi ??

2 yıl önce

ahmetlksargl

no her

2 yıl önce

marslinsan

✅The man wears her dresses

2 yıl önce

AykutOrta

Wear yazdım s takısı şart mı

1 yıl önce

Alperen123502

Neden wear -s

11 ay önce

glseren69043

Her yazmadım kabul etmedi

7 ay önce

-PJM-

The man wears her the dresses. Neden olmuyor? Elbiselerini diyor ama?

6 ay önce

evvalK3

Wears neden s takısı geliyor?

3 ay önce

Haty99

Him olacak o

2 ay önce

serhan130003

Adamda deyince niye her kullaniliyor. His erkek her bayan icin degilmiydi. Burda adam kadın elbislerinimi giyiyor

2 ay önce

FAT979663

Neden wears yani s neden var sonunda

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.