Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Adam onun elbiselerini giyer."

Çeviri:The man wears her dresses.

4 yıl önce

28 Yorum


EzgiZeynep

man wears her dresses yazınca kabul etmiyor

4 yıl önce

ipekkbayrakk

Adam kadinin elbiselerini giyer mi

3 yıl önce

azra_style

the man olması erekiyor çünkü

1 yıl önce

saqo210

man wears his dresses yazınca neden onaylamıyor ki??

3 yıl önce

CAGRI_reyiz

THE MAN

1 yıl önce

bigolight

Belli bir adamdan bahsediyoruz o yüzden the geldi

4 yıl önce

sude3353

"HER" değil "HİS" olması gerekmez mi sonuçta erkek

3 yıl önce

Hatotovic

Her olmak zorunda. Çünkü erkeklerin elbisesi olmaz. Kadınların olur (Hani şu uzun, askılı, dekolteli falan olanlar) Ayrıca dress bazı yerlerde gelinlik olarak da geçiyor

2 yıl önce

smailAYLAK

The' yi nerelerde kullaniyoruz esprisi ne bu the'nin

3 yıl önce

Myondaime

Belirli bir kavram ya da nesneyi betimlerken kullanılıyor. Örneğin, ayakkabıyı derken the shoe şeklinde. Wear the shoe, ayakkabıyı giy. Kapı için yalnızca door, fakat belirli bir kapıyı kastederken the kullanılıyor. Open the door, kapıyı aç gibi

3 yıl önce

sercio53

Ben men yazdım kabul etmedj, man ile men arasında ki tam anlam farkı nedir?

2 yıl önce

Hatotovic

Men=adamlar Man=adam

2 yıl önce

Resul-

Ov cizıs bu nası bi kelime

2 yıl önce

BuraUgurta

Ya ben her, him ,his falan hangi sartlarda kullaniliyi kavrayamadim

3 yıl önce

incikin_
incikin_

I -------- Me -------- My
=Ben -- Beni/bana -- Benim

You --- You ----- Your
= Sen --Seni/sana -- Senin

He ---- Him -----His
= O -- Onu/ona -- Onun

She --- Her --- Her
= O -- Onu/ona -- Onun

It ------ It -------- Its
= O -- Onu/ona -- Onun

We ----- Us ------Our
= Biz -- Bizi/bize -- Bizim

You ---- You ---- Your
= Siz -- Sizi/size -- Sizin

They ----Them ----Their
= Onlar -- Onları/onlara -- Onların

2 yıl önce

VvedatT

"Hers dresses" olması gerekmez mi sonuçta her onu hers onun demek

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Her: Onun (yanına isim gelir)
Hers: Onunki (yanına isim gelmez)

● I wear her dress. =(Onun elbisesini giyerim.
● I wear hers. (=Onunkini giyerim.)

2 yıl önce

CicekOlgun

Him yazinca neden kabul etmiyor? Aynı anlam sonucta.

3 yıl önce

incikin_
incikin_

He ---- Him -----His
= O -- Onu/ona -- Onun

HE likes my jacket. = O, benim ceketimi sever.
I like HIS jacket. = Ben, ONUN ceketini severim.
I like HIM. = Ben, ONU severim.

2 yıl önce

Resul-

Peki neden wear degilde wears ?

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Geniş zamanda (olumlu cümlelerde) özne he/she/it ise fiilin sonuna -s ekliyoruz. Diğer özneler için bu durum geçerli değil.

I wear.
You wear.
He wears.
She wears.
It wears.
We wear.
You wear.
They wear.

2 yıl önce

1234374882

Neden "The man wears him dresses" olmadi ??

1 yıl önce

ahmetlksargl

no her

1 yıl önce

marslinsan

✅The man wears her dresses

1 yıl önce

AykutOrta

Wear yazdım s takısı şart mı

1 yıl önce

Alperen123502

Neden wear -s

7 ay önce

glseren69043

Her yazmadım kabul etmedi

4 ay önce

-PJM-

The man wears her the dresses. Neden olmuyor? Elbiselerini diyor ama?

2 ay önce