1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I eat dinner."

"I eat dinner."

Fordítás:Megvacsorázom.

February 8, 2014

6 hozzászólás


radnaitomi

Mert az angol mondatban jelen idő van.


Petiatti

Az "én eszem a vacsorát" , miért nem jó? Az "én eszem vacsorát" amit kiírt válasznak az eléggé magyartalan.


radnaitomi

Mert az angol mondatban nincs határozott névelő.

  • I eat dinner = Eszem vacsorát

  • I eat THE dinner = Eszem A vacsorát

És miért lenne az 'eszem vacsorát' magyartalan?

  • Még minidg diétázol? És akkor nem is eszel vacsorát sosem?

  • Dehogynem, eszem vacsorát; kb minden második nap.


Tia654289

Vacsorázom. Ez miért nem lehet jó? A megvacsorázom pedig elfogadja. Igazából mindegyik ugyan azt jelenti nem?


Capitalipsic

Vacsorázom se jó csak a megvacsorázom, hát okay


csabca3

Véletlenül ear-t írtam az eat helyett ami fület jelent és rossz válasz lett, nem kötött bele. ›:(

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.