1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have forced them to study."

"I have forced them to study."

Çeviri:Ben onları ders çalışmaya zorladım.

February 8, 2014

16 Yorum


BAAKSahin

Have+v3 di'li gecmis zamandır cumlede bir yanlışlık yok. Had forced olsa zorlamistim olur.


CenfalBaha

onlara ders çalışmaları için baskı yaptım" doğru olmalıydı


suhaomay

Onları derse zorladım ile ders çalışmaya arasında ne fark var saçmalık


bahacolkes

Onları çalışmak için zorladım dedim yanlış mı acaba ?


mer426956

Çalişmak diyince genel anlam oluyor mesela iş gibib


AnormalActivity

Bu cümlede virgül kullanmadığın için anlatım bozukluğu var. Kim ders çalışacak sen mi onlar mı?


kgdemir

çalışmaları için zorladım neden kabul edilmiyor?


ouzhanasi

şu to'yu hiçbir zaman anlamadım . birçok anlama geliyor yahu


bacio_

force to something: bir şeye zorlamak.


ismail629073

Hazır to dan bahsetmişken bir özelliğinide ben söyleyeyim size bu to fiilden önce gelirse için anlamında da kullanılır mesela burada ders çalışmak için diyebiliriz.


K.K..

çalışmaya okumaya ne fark eder ya


mrymm__k.o

Ders çalışmak var bir de herhangi bir cümleyi paragrafı ya da kitabı okumak var. Ders çalışırken okursun ama okurken ders çalışmazsın. Tabi sorunu doğru anladıysam.


Tuba76728

I yı küçük yazdım diye


PINAR464708

Bu bölüme ilgili fiilin 1. ve 2. hallerini ekleseniz, daha faydalı olur...


HaticeKbra67922

'onları ders çalışmaya ben zorladım' dedim ve kabul etmedi, aşırı saçma. Çabucak düzeltilse de yeni gelenler bari sıkıntı yaşamasa...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.