A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Van borom."

Fordítás:I have wine.

4 éve

7 hozzászólás


Loru5

Az ,,I have a wine"-t miert nem fogadja el?

3 éve

BunicsEszt3

Mert nem kell oda az 'a' mert az ezt jelenti Van egy borom

2 éve

Gergelicsg1

Miért nem jó?

3 éve

ElemrBalog

Ezt nem ertem :/

3 éve

MakkMarcsi21

I have soup. . Van levesem. Ez is helyes..és a feladat az volt, hogy az összes helyes mondatot jelöljük be. Vagy nem helyes a mondat? :(

4 éve

zsokatamasi

A "Van borom" - nak az összes helyes változatára gondol. Ez itt csak ez az egy.

4 éve

MatthewDuoLingot

I have got vine. Miért nem jó?!

3 éve