1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Wir sollten jetzt nach Hause…

"Wir sollten jetzt nach Hause gehen."

Çeviri:Eve gitsek iyi olur.

August 31, 2016

20 Yorum


AliYAAR17

Şimdi eve gitmeliyiz. Olması gerkiyor


smailLaap

Biz eve gitsek iyi olur.Cümlesinin biz yazdık diye yanlış diyor.Pes dogrusu


Alihanaltin

Başa 'biz' koyarsak kabul etmiyor çok saçma.


Omer1938

Jetzte ,(şimdi) yi anlamda niye kullanmamış arkadaşlar


Sewda-75

Bunun düzeltilmesi gerekiyor


ezgi801196

Kesinlikle duzeltilmeli bu tarz sotelerin hata yapma orani sifir olmali


humetin

1.Şimdi eve gitmeliydik (sollten)

2.Şimdi eve gitmeliyiz (sollen)


unutmaz

Sollten yazıyor sollen olmalı değil mi?


ezgi801196

Biz simdi eve gitmeliyiz olmali


Inquiring

solten simdiki zamani ifade etmiyor, onun icin kalip olarak cevap dogru


Derya325678

Simdi bu cümle dogru mu yanlis mi?


humetin

Şimdi eve gitsek iyi olur (Kabul edilmiyor !)

Öneri : Şimdi eve gitmeliydik.


humetin

1.sollen :

2.sollten : Konjunktiv II Präteritum


humetin

Şimdi eve gitmeliydik (sollten). - Konjunktiv II Präteritum


servan597336

İyi olurdu?? Karşılığı yok


humetin

Çeviri değil de, anlam olarak... :)


MustafaAyd63615

"Jetzt" yok sayılmış.


MustafaAyd63615

Bu cümlenin tam anlamı; "Şimdi eve gitmeliydik." "Eve gitsek iyi olur" şart cümlesidir. "Wenn wir nach Hause gehen, geht es uns gut."


hakan989950

Duolingo sacmaligin dibine vurmaya başladı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.