"Wir sollten jetzt nach Hause gehen."

Çeviri:Eve gitsek iyi olur.

August 31, 2016

20 Yorum


AliYAAR17

Şimdi eve gitmeliyiz. Olması gerkiyor

August 22, 2017

smailLaap

Biz eve gitsek iyi olur.Cümlesinin biz yazdık diye yanlış diyor.Pes dogrusu

February 23, 2017

Alihanaltin

Başa 'biz' koyarsak kabul etmiyor çok saçma.

July 9, 2017

Omer1938

Jetzte ,(şimdi) yi anlamda niye kullanmamış arkadaşlar

August 20, 2017

Sewda-75

Bunun düzeltilmesi gerekiyor

December 2, 2017

ezgi801196

Kesinlikle duzeltilmeli bu tarz sotelerin hata yapma orani sifir olmali

February 23, 2018

humetin

1.Şimdi eve gitmeliydik (sollten)

2.Şimdi eve gitmeliyiz (sollen)

December 21, 2018

unutmaz

Sollten yazıyor sollen olmalı değil mi?

August 31, 2016

ezgi801196

Biz simdi eve gitmeliyiz olmali

February 23, 2018

Inquiring

solten simdiki zamani ifade etmiyor, onun icin kalip olarak cevap dogru

May 29, 2018

Derya325678

Simdi bu cümle dogru mu yanlis mi?

November 10, 2018

humetin

Şimdi eve gitsek iyi olur (Kabul edilmiyor !)

Öneri : Şimdi eve gitmeliydik.

December 14, 2018

humetin

1.sollen :

2.sollten : Konjunktiv II Präteritum

December 27, 2018

humetin

Şimdi eve gitmeliydik (sollten). - Konjunktiv II Präteritum

January 6, 2019

servan597336

İyi olurdu?? Karşılığı yok

January 19, 2019

humetin

Çeviri değil de, anlam olarak... :)

January 19, 2019

MustafaAyd63615

"Jetzt" yok sayılmış.

March 10, 2019

MustafaAyd63615

Bu cümlenin tam anlamı; "Şimdi eve gitmeliydik." "Eve gitsek iyi olur" şart cümlesidir. "Wenn wir nach Hause gehen, geht es uns gut."

May 6, 2019

hakan989950

Duolingo sacmaligin dibine vurmaya başladı

May 22, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.