"WirsolltenjetztnachHausegehen."

Çeviri:Eve gitsek iyi olur.

2 yıl önce

10 Yorum


AliYAAR17

Şimdi eve gitmeliyiz. Olması gerkiyor

1 yıl önce

smailLaap

Biz eve gitsek iyi olur.Cümlesinin biz yazdık diye yanlış diyor.Pes dogrusu

1 yıl önce

unutmaz
unutmaz

Sollten yazıyor sollen olmalı değil mi?

2 yıl önce

Alihanaltin

Başa 'biz' koyarsak kabul etmiyor çok saçma.

1 yıl önce

Omer1938

Jetzte ,(şimdi) yi anlamda niye kullanmamış arkadaşlar

1 yıl önce

Sewda-75

Bunun düzeltilmesi gerekiyor

1 yıl önce

ezgi801196

Kesinlikle duzeltilmeli bu tarz sotelerin hata yapma orani sifir olmali

9 ay önce

ezgi801196

Biz simdi eve gitmeliyiz olmali

9 ay önce

Inquiring
Inquiring

solten simdiki zamani ifade etmiyor, onun icin kalip olarak cevap dogru

6 ay önce

Derya325678

Simdi bu cümle dogru mu yanlis mi?

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.