Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Wir sollten jetzt nach Hause gehen."

Çeviri:Eve gitsek iyi olur.

1 yıl önce

9 Yorum


AliYAAR17

Şimdi eve gitmeliyiz. Olması gerkiyor

11 ay önce

smailLaap

Biz eve gitsek iyi olur.Cümlesinin biz yazdık diye yanlış diyor.Pes dogrusu

1 yıl önce

unutmaz
unutmaz

Sollten yazıyor sollen olmalı değil mi?

1 yıl önce

Alihanaltin

Başa 'biz' koyarsak kabul etmiyor çok saçma.

1 yıl önce

Omer1938

Jetzte ,(şimdi) yi anlamda niye kullanmamış arkadaşlar

11 ay önce

Sewda-75

Bunun düzeltilmesi gerekiyor

8 ay önce

ezgi801196

Kesinlikle duzeltilmeli bu tarz sotelerin hata yapma orani sifir olmali

5 ay önce

ezgi801196

Biz simdi eve gitmeliyiz olmali

5 ay önce

Inquiring
Inquiring

solten simdiki zamani ifade etmiyor, onun icin kalip olarak cevap dogru

2 ay önce