"The spider is behind the cheese."

Çeviri:Örümcek peynirin arkasındadır.

February 8, 2014

15 Yorum

Konu önem sırasına göre

neslican3

Bu spider bi yerinde durmuyor. Nedendir bu ornek kitligi anlamadim!

November 11, 2015

HaticeTutu

Acaba örümcek neden peynirin arkasında?.. Sevdiği kızın abileri örümceği dövmeye gelmiş de peynir örümceğe arka mı çıkıyor? Buradan örümceğin tırsak olduğu sonucu çıkar mı? Erzincan tulumu giyilir mi,Lady Gaga et giyerken ne amaçlıyordu? Biri şu peyniri dolaba koysun! :)

October 29, 2018

Beowulf1234

Örnek vericek canlı mı kalmadı.

December 24, 2017

halilsadi

Peynirin altında da denemez mi anlam olarak

October 26, 2015

fatma248605

Bende aynısını yazdım neden kabul etmedin örümcek penirin arkasında

January 3, 2016

KutluAydin

Kaşar niye kabul etmiyor acaba???

February 1, 2016

kemalgenco

peynirin arkasında örümcek var yazdım olmadı

March 13, 2016

FuatEfe5-C

doğru değill

May 1, 2016

BurakErdogan09

The spider is behind the cheese örümcek peynirin arkasındadır'ı kanıtlıyor

October 30, 2016

TUANA161723

Peynirin arkasında orumcek var niye kabul edilmiyoki

November 24, 2016

bay_efe

peynirin arkasında örümcek var dedim kabul etmedi

October 29, 2017

Kardeleney3

Behind arkasında demek

January 24, 2018

irem682219

Örümcekten başka hayvan tok galiba

September 27, 2018

irem682219

Örümcekten başka hayvan yok galiba

September 27, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.