"The men drink wine."

Fordítás:A férfiak bort isznak.

February 8, 2014

11 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


kalo977

Szerintem egyes vagy többes számba nem lehet meghallani a különbséget, vagy más mondat környezetet kéne adni, vagy ezt is el kéne fogadni


JudithMadai

Ebben a mondatban ki kell hallanod a kulombseget! Nezd meg es mond ki a mondatot. Onnan tudod,hogy a ferfiak isznak...es nem a ferfi iszik...,hogy a drink utan nincs "s"-rag.


agreti

én is ugyanazt írtam amit a javítás és azt mondja hogy én azt írtam hogy men pedig man


DrOckFarkas

Megisszák a bort, vagy bort isznak? Egy előző példában a "fiú megissza a vizet" volt helyes, nem pedig a "fiú vizet iszik". Hát ez így nem túl következetes :(


Adam1978

Attól függ, van-e a mondatban the.


PlKrolyn

Ha a man ės men szavakat egyformán ejti, hogy lehet dönteni?


Adam1978

A drink végződése alapján. Ha nincs -s, akkor többes szám. Egyes számban drinks lenne.


Orange_17

Van egy elírás a válaszok között :(

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.