A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The men drink wine."

Fordítás:A férfiak bort isznak.

0
4 éve

13 hozzászólás


kalo977

Szerintem egyes vagy többes számba nem lehet meghallani a különbséget, vagy más mondat környezetet kéne adni, vagy ezt is el kéne fogadni

2
Válasz4 éve

JudithMadai

Ebben a mondatban ki kell hallanod a kulombseget! Nezd meg es mond ki a mondatot. Onnan tudod,hogy a ferfiak isznak...es nem a ferfi iszik...,hogy a drink utan nincs "s"-rag.

2
Válasz4 éve

Wolfpeter

Ugyan azt írtam mint a javítás, mégis hibának írta... Pffffff

1
Válasz4 éve

agreti

én is ugyanazt írtam amit a javítás és azt mondja hogy én azt írtam hogy men pedig man

1
Válasz4 éve

NguyenVanBay0

Tudom, hogy a szó szerinti fordítás a fenti eredmény a helyes de ha egyszer magyarul értelmezve miért helytelen a "A férfiak boroznak"?

1
Válasz2 éve

Gabriella-47

többször előfordult hogy ugyanazt irom és hibának jelzi..megint ugyanazt irtam mint a javitás?

0
Válasz4 éve

mittagpete

Kéretik javítani!

0
Válasz4 éve

DvidVincze

A man a helyes, nem a men!!

0
Válasz3 éve

Borika277470

Dávid Vincze egyes számban man-t irunk többesszámban pedig men-t

1
Válasz3 hónapja

en_vagyok

pedig nem! hanem a men...:-)

0
Válasz3 éve

Levente27

B+

0
Válasz3 éve

Titta_2002

nem man?

0
Válasz3 hete

zoli424

Ez miért nem jó???? A férfi bort iszik.Mikor az van angolul odaírva, hogy: The men drink wine.

0
Válasz1 hete