1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The children play along the …

"The children play along the street."

Çeviri:Çocuklar cadde boyunca oynarlar.

February 8, 2014

11 Yorum


ydikan

Cadde kenarinda demek yanlis mi olur

February 8, 2014

bacio_

evet yanlış olur. onun için by the street demek daha dogru olur.

May 18, 2014

Khmzx

The children play side of the street = Çocuklar sokak kenarında oynar ???

June 30, 2017

-PJM-

Sana verilen cevaplara bakıyorum da neymiş efendim yanlış olurmuş muş. "We walk along the water." = Biz suyun kenarında yürürüz. Hiç su boyunca yürürüz diye günlük hayatta cümle kurmayız. Burada da çocuklar: "sokak boyunca oynarız" değil "sokak kenarında oynarız" derler. Kesinlikle olmalı bu cevap.

July 24, 2018

Ferhat3434

Soruda childrens diye vermedi ama cevabı çoğul istedi

January 26, 2015

rasitsariyar

children zaten çoğuldur s takısı gelmez. child = çocuk / children= çocuklar.

September 10, 2015

metehannduzgun

Abi bir de biliyorsan man ve men kelimelerini karıştıryordum.hangisi ne anlama gelir?

February 27, 2016

MeteUlku

"Man" tekildir, "adam" demektir. "Men" ise çoğuldur, "adamlar" demektir. Ancak ikisinin de telaffuzları aynıdır, hangisinin tekil hangisinin çoğul olduğunu anlayabilmek için cümledeki fiile bakman yeterlidir.

  • The man has a book. (Adamın bir kitabı var) (Tekil isim, adam) ("Sahip olmak" fiili "have", 3 tekil şahıs için kullanılırken "has"a dönüşür.)

  • The men have a book. (Adamların bir kitabı var.) (Çoğul isim, adamlar) ("have" fiili sadece 3. tekil şahıslar için "has" oluyordu, bu ise 3. çoğul şahıs olduğundan dolayı "have" olarak kalmaya devam etti.)

February 27, 2016

emir64148

Along yerine during desek doğru olur mu?

February 3, 2019

Drtosunistayn

Olmaz during kelimesi zaman dilimlerinden bahsederken kullanılır

September 21, 2019

ekin937051

Ben along olabilecegini duaundum fakat sesten 'alone' anladim ve oyle yazdim:(

August 11, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.