1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The children play along the …

"The children play along the street."

Çeviri:Çocuklar cadde boyunca oynarlar.

February 8, 2014

8 Yorum


MehmetAliBey7733

Duolingo sen var kafayı yemek? Daha önceki bütün alıştırma ve cevaplarda "Street" "sokak" olarak çıkmışken şimdi neden "çocuklar sokak boyunca oynarlar" cümlesini kabul etmedin. Are you okay?


ydikan

Cadde kenarinda demek yanlis mi olur


bacio_

evet yanlış olur. onun için by the street demek daha dogru olur.


Elifnuurgurbuz

Çocuklar sokak boyunca oynarlar neden yanlış oldu street sokak anlamına da gelmiyor mu?


emir64148

Along yerine during desek doğru olur mu?


Drtosunistayn

Olmaz during kelimesi zaman dilimlerinden bahsederken kullanılır


baturhan17

Cocuklar cadde boyunca oynadılar olmaz mı lutfen bır sey degın


FatmaSrc1

During le along un farkı ne?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.