1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Why do you have white pants?"

"Why do you have white pants?"

Çeviri:Senin neden beyaz pantolonun var?

February 8, 2014

22 Yorum


umit0102

Neden beyaz pantalonun var yazdım yanlış çıktı


Eflatun.PP

Why you yazamazmiyim direk. Do nun burada islemi nedir . do bildigim kadariyla yapmak. Eksigiklerimi kapatmak istiyorum


Selcen_Ozturk

soru cumlesinde, nesne soruluyorsa eger araya do/does girer genis zamanda. do'suz tamamen yanlis olur bu cumle. do sadece yapmak demek degil, ayni zamanda genis zamanda yardimci fiil


mucalt

İ'da kullanilam "am" gibi galiba


Ece376893

Hayir "am", "be: olmak fiili"nin değişmiş hali hangi zamanda oldugunu hatirlamiyorum ama "he,she, it" icin "is", "you,we, they" için de "are" olur.


kezalik

Beyaz pantolonların neden var?ı kabul etmedi çok abez bi devriklik yok ki?


erenfazlioglu

"niçin beyaz bir pantolonun var?" neden olmuyor acaba?


zei97133

Burada ki you icin siz yazmalisin dedi. Sen ve sizi nasil ayiricaz?


ae4RbK

Senin neden beyaz pantolonların var? olması gerekmez mi neden böyle oluyor


Furkan667603

Peki "Do you have white pants?" deseysik "Senin beyaz pantolonların var mı?" anlamına mı gelecekti?


FatmaZehra11

"Senin pantolonların neden beyazdırlar" yazdim. Ksbul etmedei. "Pants" çoğul bir kelime değil mi?


MustafaVef4

Ben de öyle yazdım kabul etmedi. Pants çoğul ama cümle yapısı farklı. Doğrusu şöyleymiş "sizin neden beyaz pantolonlarınız var".


wagabondel1

White pant olmıcak mı


meral4465

Peki "Sizin pantolonlarınız neden beyaz?" diye nasıl sorulur acaba


Sarmasara

Buradaki (DO) yardımcı fiil olarak kullanılmıştır


KAMERNUR

duolıngo duolıngo SUPERSIN


Hasan927106

Arkadaşlar! Bunun bir hilesi var: Öncelikle mikrofonu açın sonra hemen eğitici sesi açın. Mikrofon sizi sanacak


BilalBaki

Wjskxiwnckakcnsjneienxjdndsikakamc

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.