Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Why do you have white pants?"

Çeviri:Sizin neden beyaz pantolonlarınız var?

4 yıl önce

13 Yorum


Eflatun.PP

Why you yazamazmiyim direk. Do nun burada islemi nedir . do bildigim kadariyla yapmak. Eksigiklerimi kapatmak istiyorum

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

soru cumlesinde, nesne soruluyorsa eger araya do/does girer genis zamanda. do'suz tamamen yanlis olur bu cumle. do sadece yapmak demek degil, ayni zamanda genis zamanda yardimci fiil

4 yıl önce

Eflatun.PP

Teşekkürler

4 yıl önce

mucalt

İ'da kullanilam "am" gibi galiba

4 yıl önce

Ece376893

Hayir "am", "be: olmak fiili"nin değişmiş hali hangi zamanda oldugunu hatirlamiyorum ama "he,she, it" icin "is", "you,we, they" için de "are" olur.

11 ay önce

umit0102

Neden beyaz pantalonun var yazdım yanlış çıktı

4 yıl önce

kezalik

Beyaz pantolonların neden var?ı kabul etmedi çok abez bi devriklik yok ki?

4 yıl önce

erenfazlioglu

"niçin beyaz bir pantolonun var?" neden olmuyor acaba?

3 yıl önce

FatmaZehra11

"Senin pantolonların neden beyazdırlar" yazdim. Ksbul etmedei. "Pants" çoğul bir kelime değil mi?

3 yıl önce

wagabondel1

White pant olmıcak mı

2 yıl önce

zei97133

Burada ki you icin siz yazmalisin dedi. Sen ve sizi nasil ayiricaz?

4 hafta önce

KAMERNUR

duolıngo duolıngo SUPERSIN

3 yıl önce

Hasan927106

Arkadaşlar! Bunun bir hilesi var: Öncelikle mikrofonu açın sonra hemen eğitici sesi açın. Mikrofon sizi sanacak

1 yıl önce