1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The women eat bread."

"The women eat bread."

Fordítás:A nők kenyeret esznek.

February 8, 2014

20 hozzászólás


vabarnus

A women-ben az e betű.


sanyee89

Elnézést a tudatlanságom miatt, már régen érettségiztem angolból. Utána néztem és úgy van ahogy írták többen is, women = nők , woman = nő. Köszönöm a válaszokat!


truska1021

az miért nem jó hogy A NŐK ESZIK A KENYERET?


mism12

Mert nem THE WOMEN EAT THE BREAD.


angolbence

Még nem tanultuk a többesszámot! Honnan tudjam mi a többes szám jele?


angolbence

Ebbe hol van a többes szám? Az -e (women többes számú - woman nem többes számú)?


koltaylinett

A többes szám jele az s betű


breezeke

A nő szóban az "A" és az "E". Utóbbi a tsz. jelző


O.U.F.A1

Kukli1-nek igaza van tényleg ezt meg kell tanulni


novakpade

Mivan? Most én vagyok ennyire hülye vagy csak nemértem, kezd idegesíteni a program! Nem vágom a többes szàm jelzőt, de nincs ezzel baj csak valami v valaki elmagyarázhatná!


kukli1

Oda kell figyelni: women- nők, woman- nő. Ezt muszáj megtanulni


vaKeresztr

Hallásból nem tudom megállapítani, hogy egyes szám vagy többes szám. Számomra ugyanúgy hangzik: woman, women.


aseasyaspie2017

/ˈwʊmən/ es /ˈwɪmɪn/ kozott hatalmas a kulonbseg. A tobbes szamban "I"-k vannak. ... De ha megsem hallana az ember a kulonbseget, akkor az eat mutatja, hogy tobbes szamrol van szo.


HenrikHolcz

A többesszámot nem mindig jelezi!


aseasyaspie2017

womAn es womEn... A tobbesszamot MINDIG jelzi.


Bandika41

Megint az a gondom, hogy a normál beszédben határozottan "eats" hangzik el, amihez a nő 1sz3személye kapcsolódik. (Sajnos a tagoló beszéd mód nem visz közelebb az élő beszédhez, s ezért próbálom meg a normál beszéd mód alapján leírni a hallotakat.) Ha az ige kiejtése átverős, akkor miről dönthető el, hogy az alany egyes sz3.sz, vagy többes sz.3.sz.?!


aseasyaspie2017

Tenyleg nem tudom, milyen hanganyagot hallgattal. Tisztan "s" nelkul ejti. ( /iːt/ ) Raadasul a /ˈwɪmɪn/ is tokeletesen van ejtve es ebbol mar tudhato, hogy tobbes szam. (egys szamban /ˈwʊm.ən/ )

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.