"Ich mag diese Formen."

Çeviri:Ben bu şekilleri beğeniyorum.

2 yıl önce

3 Yorum


unutmaz
unutmaz

formen fiili tam olarak ne anlama geliyor anlayamadım. Yani Ich forme ne demek

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

fiil değil isim, Form: şekil

2 yıl önce

unutmaz
unutmaz

evet bu cümlede isimmiş ancak diğer alıştırmalarda ben bir at şekillendirmek istiyorum gibi garip bir anlam verilmiş. Biz türkçede buna at yapmak istiyorum deriz yada çizmek o yüzden biraz garip geldi

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.