1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "O bir adam."

"O bir adam."

Çeviri:Er ist ein Mann.

August 31, 2016

11 Yorum


DogukanKaygusuz

Burada adam oldugu belli ama buraya Sie ist veya es ist yapısını da koyabilir miydik?


MeteUlku

Tuhaf olurdu. Alaycı bir konuşma için kullanılabilir, cinsiyetle ilgili bir alay varsa mesela.


HardCodeTM

Sie ile er'in arasındaki fark neki


Legacy3553

Sie kadınlar için O er ise erkekler icin O demek ingilizcedeki he she gibi


iu8202

Lafı ağzımdan aldın aynen öyle


Immortal_Girl

ist koymamız lazımmış


iu8202

İst in burdaki anlamı ne lütfen söyler misiniz?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.