"The hotel is by my house."

Fordítás:A szálloda a házam mellett van.

February 8, 2014

18 hozzászólás


TamsG.Szab

A házam mellet van a hotel. Ez mert nem? A magyarban a szórend felcserélhető vagy nem?

February 1, 2015

3Bubble3

a duolingo nem fogadja el, én is így írtam. néha "duolingósan" kell gondolkodni;)

April 16, 2015

Fehersolyom

A szálloda a házamnál van.

April 16, 2017

guntunge

I think so too.
mellet van = is next to
-nál van = is by

October 16, 2018

KovcsBerto

"A szállás a házamnál van" nem jó neki...

February 10, 2017

yeahitslin

Azt írtam hogy a hotel mellett van a házam. Most ez miért nem jó?

September 16, 2017

Harga

The hotel is... - A hotel van valahol....

May 29, 2018

Rzsi9

A hotelnél van a házam. Ne írjátok, nem fogadja el. Köszi. Brrrrr...

December 26, 2018

Yvette867742

Szálloda van a házam mellett. Honnan lehet azt tudni, hogy úgy értitek, hogy "a szálloda a házam mellett van" 1 db névelő van. Magyarázza nekem el valaki, hogy mi jelöli ezt az értelmet. Én úgy írtam, hogy "Szálloda van a házam mellett"

March 22, 2019

Harga

the hotel - a szálloda ; by my house - a házam mellett ; is - van. (my house - a házam ; by - mellett) (A szavak sorrendje eltér a két nyelven.) (Nem érdemes leragadni a szavaknál. Lényeg: Hogy hangzik, hogyan írják, mit jelent.)

March 22, 2019

nyista

Nem ugyanaz?

February 8, 2014

keep2000

Már micsoda? Itt nem látható, amit megoldásnak írtál, azt a hibajelentéssel lehet beküldeni a szerkesztőknek

February 18, 2014

fectroll

De. Ugyanaz, sőt azt is nyáron termesztik azon a földön, amit egy rózsaszín elefánt permetezett be egy 747 - essel.

July 18, 2014

barnak01

szöveg nyista! :-)

June 23, 2014

LeventeKalman

A hotel a lakásom mellett van is helyes kellene legyen.

December 16, 2014

rmsAndi

Lakas=flat

January 15, 2015

TamieWolf

Azt miért nem fogadta el ,hogy a hotel mellet van a lakásom? Tök ugyan az.

July 29, 2015

HoffmannLi1

Ez igy nagyon nem jo

March 2, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.