"Oğlanlar süt içer."

Çeviri:The boys drink milk.

4 yıl önce

9 Yorum


haticebalin

-r eki geniş zamanı bildirir. Bu yüzden geniş zamanda olumlu cümlelerde fiile 's' takısı gelir. Fkat biz fiile 'S' takısı getirdiğimzide yanlış veriyo. Bunun sebebini açıklar mısınz ?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

Tabi ki. -s takısı geniş zamanda sadece 3. tekil şahısa gelir. diğerlerine kullanılmaz. şuraya danışınız: https://www.duolingo.com/comment/1430000

4 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

Ben de tam bunu düşünüyordum. :)

4 yıl önce

gizem600179

Superr

2 yıl önce

AliArabaci

Pardon ben "the boys drink a milk" dedik ama olmadı su "a ve an nerde geliyo :-)

4 yıl önce

KutayCanAr

A milk olmaz. Bir süt olur o zaman. Süt sayılamaz

4 yıl önce

TahsinYilm2

Oglanlar child degil mi

2 yıl önce

gamzeuak1

Neden "the boys" "boys" diyince de anlam "oğlanlar " oluyor

2 ay önce

gamzeuak1

"The" denerek özellikle belirtilen kavram nesne mi oluyor yoksa özne mi

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.