1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Oğlanlar süt içer."

"Oğlanlar süt içer."

Çeviri:The boys drink milk.

February 8, 2014

11 Yorum

Konu önem sırasına göre

haticebalin

-r eki geniş zamanı bildirir. Bu yüzden geniş zamanda olumlu cümlelerde fiile 's' takısı gelir. Fkat biz fiile 'S' takısı getirdiğimzide yanlış veriyo. Bunun sebebini açıklar mısınz ?

February 8, 2014

ProwlingParis

Tabi ki. -s takısı geniş zamanda sadece 3. tekil şahısa gelir. diğerlerine kullanılmaz. şuraya danışınız: https://www.duolingo.com/comment/1430000

February 8, 2014

EdaAkd

Ben de tam bunu düşünüyordum. :)

February 8, 2014

gizem600179

Superr

September 7, 2016

Ekin137994

Merhaba brı

January 26, 2019

AhmedMahruse

Boys drink milk yazdim kabul etti ama oneri de the boys kelimesi de vardi. Neden? Fark yok mu the eki koyuldugunda?

May 4, 2014

AliArabaci

Pardon ben "the boys drink a milk" dedik ama olmadı su "a ve an nerde geliyo :-)

June 3, 2014

KutayCanAr

A milk olmaz. Bir süt olur o zaman. Süt sayılamaz

October 14, 2014

gamzeuak1

Neden "the boys" "boys" diyince de anlam "oğlanlar " oluyor

July 24, 2018

gamzeuak1

"The" denerek özellikle belirtilen kavram nesne mi oluyor yoksa özne mi

July 24, 2018

CemileTun

Luffyodtk

April 24, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.