1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Oğlanlar süt içer."

"Oğlanlar süt içer."

Çeviri:The boys drink milk.

February 8, 2014

19 Yorum


haticebalin

-r eki geniş zamanı bildirir. Bu yüzden geniş zamanda olumlu cümlelerde fiile 's' takısı gelir. Fkat biz fiile 'S' takısı getirdiğimzide yanlış veriyo. Bunun sebebini açıklar mısınz ?


zlem405503

Cunku oglanlar dedigi icin s takisi almiyormus ama oglan dese s takisi aliyor yani cogul olark kullanilirsa boys girls men women gibi s takisi almiyor


EdaAkd

Ben de tam bunu düşünüyordum. :)


ProwlingParis

Tabi ki. -s takısı geniş zamanda sadece 3. tekil şahısa gelir. diğerlerine kullanılmaz. şuraya danışınız: https://www.duolingo.com/comment/1430000


AliArabaci

Pardon ben "the boys drink a milk" dedik ama olmadı su "a ve an nerde geliyo :-)


KutayCanAr

A milk olmaz. Bir süt olur o zaman. Süt sayılamaz


gamzeuak1

Neden "the boys" "boys" diyince de anlam "oğlanlar " oluyor


BusraKarao1

Ben bilmiyom bende öyle yaptım ben çok şaşırdım


gamzeuak1

"The" denerek özellikle belirtilen kavram nesne mi oluyor yoksa özne mi


zehra639761

the belirtiyor bir anlam katmıyor


zehra639761

the deki T büyük harfle başlamıyor diye yanlış bildi


00Zeynep00

Hayır the var diye yanlış demiştir the olmamalı


Gamze540521

The eklemeyi unuttum


ZEYNEP_RANA_2852

Drink ile drinks arasındaki fark ne acaba anlamadım

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.